Gå til innhold

Har barnebidraget gått ned?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt du fører opp som inntekt teller som inntekt.

Skal du få samme sum, må du føre inn de samme beløpene hver gang.

Men etter hva jeg kan lese er det nye regler fra juli år? Eller nye satser. Men skal leieinntekter føres opp? Jeg er bidragsmottaker....

Persille1365381127

Men etter hva jeg kan lese er det nye regler fra juli år? Eller nye satser. Men skal leieinntekter føres opp? Jeg er bidragsmottaker....

Dersom leieinntektene er inntekt (altså om du skatter av dem), så skal de føres opp. Dersom du leier ut "svart", altså mindre enn 50% av huset - så skal det ikke være med.

Sånn jeg har forstått det i hvertfall...

Gjest Valnøtt

Kanskje det er endring i utgifter til barnetilsyn, eller at barnet kommer i en annen utgiftsklasse pga alderen.

Jeg ville ikke tatt med skattefrie leieinntekter. Hvis i tvil - gjør det som faller fordelaktog ut for deg - det kan du som regel trygt regne med at de rundt deg gjør også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...