Gå til innhold

Ryggsmerter

Anbefalte innlegg

Gjest Carina 85

jeg sliter med store smerter i korsryggen og nedover setemuskelen og låret. sliter med å gå,sitte og bøye meg. føler at det eneste jeg klarer er å stå eller ligge. Har vært til legeundersøkelse for 5 mnd siden, men føler jeg ikke ble tatt på alvor. Legen tok bare blodprøver for å undersøke muligheten for revmatiske sykdommer, og desse var negative.. han fortalte også at dersom desse prøvene ble negative, hadde jeg ingenting å bekymre mej for og at smertene ville gi seg.. men dette var jo i begynnelsen av mars og fremdeles har jeg store smerter, ekstra ille den siste uken.. jeg er bare 23 år men føler meg som en 90-åring! jobber som barista og hudpleier, og begge jobbene krever en god rygg så nå frykter jeg at jeg ikke skal klare desse jobbene lenger. sliter også med smerter i nakke og skuldre. får ofte smerter i armer og nedover beina, kan kjennes ut som typiske vekst smerter som barn ofte får. håper på et godt svar, på forhånd takk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312039-ryggsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til en kiropraktor for å få undersøkelse og behandling. De har 6 år utdannelse i rygg og muskler, mens fastlegen din har 6 år på -hele- kroppen.

Kiropraktoren har hjulpet både meg og samboeren, med isjias og med en -kjempe-utglidning i ryggen. + kolikk hos baby for 15 år siden :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312039-ryggsmerter/#findComment-2543999
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...