Gå til innhold

Burde jeg dra tilbake til legen?

Anbefalte innlegg

Fikk urinveisinfeksjon for 3 uker siden, fikk resept på noe som begynner på S (?), men når jeg var ferdig med den kom urinveisinfekjsonen tilbake igjen med en gang. Så dro jeg til legen på nytt, og der fikk jeg furadantin, og da tok det ikke lang tid før jeg ble veldig dårlig. Etter at jeg tok den første pillen ble jeg svimmel, kvalm, måtte kaste opp, så jeg ringte legen, og fikk enda en ny resept på en ny type kur til urinveisinfeksjonen. problemet nå er at jeg fortsatt er kvalm, svimmel, klarer ikke spise, må kaste opp men klarer å la være sånn at disse nye pillene holder seg nede.

På toppen av alt er jeg varm det ene sekundet, svetter ihjel det andre, og så tilbake til normalt igjen. Sånn har jeg vært en ukes tid. Klør også mye over hele kroppen.

Burde jeg dra tilbake til enda en ny lege, eller skal jeg bare få i meg denne pencilinkuren og se hva som skjer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312088-burde-jeg-dra-tilbake-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det høres ut som om du kan være allergisk overfor medisinen du har fått, så jeg ville tatt en ny tur til legen. Har du forresten sjekket pakningsvedlegget? Noen ganger er det viktig å ta medisinen UTENOM måltider, andre ganger SAMME MED måltider. Det fins noen kraftige penicilliner som man kan bli dårlig av hvis man tar det uten mat i magen. Men kløen høres ut som allergi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...