Gjest Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg sliter med brystsmerter. Tar 2 dulcolaxtabl. daglig. Det har jeg gjort i 25 år. Jeg tror at smertene jeg kjenner i brystet er at jeg har hjerteproblemer, men har tatt arbeidsekg. samt blodprøver, og de sier alt er greit. Jeg merker når jeg får vondt i brystet så kommer det en romling i magen, jeg tror det er noe galt med hjertet mitt, men når jeg da går på toalettet så slipper det litt. Kan tarmsystemet gi slike brystsmerter? Men smertene kan også komme i brystet uavhengig av aktivitet, eller romling i magen. Jeg tør ikke lenger gå på tur, fordi jeg er redd for at jeg får vondt i hjerte... og det er farlig. Kan du svare på om det er mulig å få bryst/hjertesmerter fordi tarmene "tøyser" med meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312127-magetarm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.