Gå til innhold

Utflod/slim

Anbefalte innlegg

Gjest ildtegn-67

Hei! Jeg er en dame på 41 år. Har nå i 3-4 dager hatt utflod/slim som de første dagen var rødt, og nå er blitt mer brunt, neste avførigs farge. Det er ikke stor mengder, men slim, litt små klumper ikke harde. som er brunaktig. Kjenner også et lite trykk over nedre blære området/nedre del av mage. har hatt dette før også for 1-2 mnd. siden. Var da hos lege og tok celle prøve, de viste ikke noe galt. Legen jeg var hos var turnus lege, og virket usikker. Er ikke seksuellt aktiv, har ikke vært det siden Mai-08 Hadde da også en blødning etter samleie. Har ikke hatt flere partnere de siste 17 årene. Føler meg ellers frisk. Har hatt litt høyt blodsukker, har hatt nyre stein og sliter med lavt jern lager. Men dette har vært sånn i mange år. Takke for svar. Hilsen Løven.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312185-utflodslim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Brunlig slim/utflod kan skyldes blødning fra livmorhalsen. Noen får det i forb. med eggløsning pga østrogenpåvirkning. Passer det med din syklus? Noen får blødning fra livmorhalsen ved samleie eller for eksempel ved avføring hvor det også kommer trykk mot livmorhalsen, det kan skyldes rikelig med kjertler på livmorhalsen (ufarlig tilstand). Hvis det fortsetter, bør du få ny sjekke eller henvisning til gynekolog for å utelukke andre forhold (godartede eller ondartede), men negativ celleprøve er betryggende.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312185-utflodslim/#findComment-2546327
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...