Chrysantemum Skrevet 7. juli 2001 Skrevet 7. juli 2001 jeg har i ca 7 dager hatt disse symptomene: svie,vondt og kløe rundt skjedeåpningen.det kjennes ut som masse små rifter på innsiden av de innerste kjønnsleppene.I tillegg er det vondt å tisse pga av dette og det er ubehagelig å sitte.Er også litt rødere enn vanlig. Har tatt en canestenkur + krem for 4 dager siden,har smurt med krem inntil i dag,da jeg fikk mensen.Men det har ikke gjort det noe bedre. har hatt normal utflod hele tiden,ingen indre symptomer. Og hatt samme partner i 8 år, jeg er 24. hva kan dette være. Har gått på diane i 6 mnd. Har ikke gått på penicilin nylig. Er det sannsynlig at det vil gå over med litt tid,eller bør jeg søke lege. 0 Siter
Chrysantemum Skrevet 7. juli 2001 Forfatter Skrevet 7. juli 2001 jeg fikk dette etter jeg gikk over til always truseinnlegg. hadde byttet til disse 3 dager tidligere.men jeg kastet dem straks symptomene kom. kan det være at jeg reagerer på dem? Jeg reagerer på vaskemiddel. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. juli 2001 Skrevet 8. juli 2001 Jeg synes du skal få en lege til å se på deg når du har forsøkt behandling som ikke har hjulpet. Du kan forsøke uten truseinnlegg og se om det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.