Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest evigdin

Hva må til for deg for at du ikke skal gå lei kjæresten/samboeren din etter noen år? Hva skal til for at du fremdeles skal synes hun er fin og spennende og at du ikke er utro, eller går fra henne???

Hva skal til for at du gleder deg til å komme hjem til henne, selv etter – la oss si 5-6-10 år??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312248-menngutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjærlighet for alltid

Etter 26 år gleder jeg meg fortsatt til å komme hjem til mannen min og ungene. Vi er nesten alltid sammen i fritiden, kommuniserer godt, og ler masse!

Når man om kvelden kan legge hodet på sin kjæres arm og sukke lykkelig over enda en dag hvor hele familien er frisk og har det godt så kan man ikke ha det bedre.

Tørre å krangle, men komme til en enighet er også viktig. Men kranglingen blir mindre etter som tiden går og man diskuterer mer saklig. Dessuten vet man hva den andre føler og tenker i mange situasjoner og det gjør alt enklere. Man gir og tar hele tiden og pynter seg fortsatt for hverandre. Nusser og klemmer og har sex når man har lyst, ikke fordi man skal følge normen om hva som er normalt og tro at alt annet er unormalt.

Være positiv i hverdagen og gjøre den andre glad.

Det er oppskriften for oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312248-menngutter/#findComment-2546826
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...