Gjest vilikkenick Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hjelpes meg, hva har jeg rotet meg inn i nå da. Har en "venn" på Facebook som jeg ikke egentlig kjenner. Han har barn på samme skole som meg, er egentlig litt kjendis i byen vår og er i tillegg gift med en behandler jeg har vært hos en kort periode. I dag fikk jeg plutselig beskjed fra ham med kommentar om en test jeg hadde gjort. Testen handlet litt om sex, men var uformell og med humor. Plutselig befant jeg meg i en skikkelig flørt med denne 10 år eldre mannen. Jeg er jo veldig glad i å flørte selv, men det ble veldig merkelig når det er en man både kjenner og ikke kjenner - og kommer til å treffe på skoletilstelninger. Ja, ja, litt action i hverdagen ble det i alle fall... 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Legg ham på ignorer.... Det der kan bli så helt utrolig ukoselig hvis noen finner ut av det :-/ 0 Siter
Gjest Tilsidesatt Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Legg ham på ignorer.... Det der kan bli så helt utrolig ukoselig hvis noen finner ut av det :-/ Helt enig. Samme ville jeg gjort. Bort med han. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Klart du ikke vil skrive under med nick. 0 Siter
Gjest pussig tilfeldighet Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Hørte på radioen i går at mange parterapeuter får inn flørting (oftest med en ex) på facebook som et gjengående tema. Rart hvordan verden har blitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.