Gå til innhold

Stikkende smerter under ribben

Anbefalte innlegg

Gjest Mvh Frank

Heisann. Jeg har iløpet av de siste 3 dagene hatt smerter under ribbenene. Smertene er stikkende og veldig store, og de tar pusten av meg når det stikker som verst. De kommer når jeg for eksempel bøyer meg, vrir overkroppen min, eller strekker meg. Den første dagen kjennte jeg det bare når jeg satt. Den andre dagen kjennte jeg det når jeg bøyet meg spesiellt. Nå kjenner jeg det konstant, men mere om jeg løfter armene mine osv. Jeg har en veldig fysisk jobb, som jeg måtte gå hjem fra i dag pga smertene, og at jeg ikke fikk puste skikkelig når jeg løftet ting. Smertene er under ribbena,omtrendt der de slutter i på høyre side. Når jeg gjør noe så smertene begynner å stikke, vandrer smerten fra høyre side, bak til ryggmargen, og over til venstre side. Jeg er i god form ellers. Har aldri vært til legen for noe før, og har ingen spesielle sykdommer. Jeg er bare litt forkjøla for øyeblikket. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312369-stikkende-smerter-under-ribben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gallestein

Da mannen min hadde sånne smerter som du beskriver, viste det seg at det var gallestein... Og om steinen finner ut at den skal vandre ned gallegangen, så merker du det garantert. Da er det ikke snakk om å jobbe mer, for å si det sånn.

Ta deg uansett en tur til legen med det, det er ingen mening i at du skal ha sånne smerter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...