Gå til innhold

Ortoreksi?

Gjest Sørlandsjente17

Anbefalte innlegg

Gjest Sørlandsjente17

Hei:) Jeg er ei 17år gammel jente som er 170 og veier rundt 65kg. For 3 år siden ble jeg kraftig mobbet for mitt utseende, jeg var meget kraftig den gang. jeg begynte å trene mye og spiste veldig sunt. mange mener jeg overtrente meg selv. Mange sier til meg at jeg ser bra ut, men når jeg ser meg selv ser jeg en tjukk figur. jeg tenker på hva jeg skal spise mange timer dagelig, jeg får dårlig samvittighet om jeg spiser meg mett eller usunt, jeg tenker på at jeg må trene hele tiden for å ikke bli sånn som jeg var før. jeg må alltid lese hvor mange kalorier varer inneholder før jeg kan spise det. Kan dette tyde på at jeg har ortoreksi? De siste måndene har jeg også måtte gjennom gå skillsmisse med mine foreldre, så jeg har har vært veldig deppa denne sommeren og helt tom for energi på grunn av all sorgen. jeg har hatt timer hos gestalt terapi også.. kan dette ha noe med det og gjøre? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal finne ut av dette, vær så snill å svar meg.. Mvh jente17

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312388-ortoreksi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...