Gå til innhold

Min manns fantasier skremmer meg!

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet frue

Mannen min fortalte meg om en fantasi i går som jeg ble helt stum av. Han vil at jeg skal kle meg som en hore og stå på et hjørne for å bli plukket opp av han. Han skal altså være horekunde. Kanskje litt spennende og dirty i utgangspunktet, men hva hvis andre stopper før han kommer? Jeg kommer til å føle meg så forferdelig. For alt jeg vet kan det jo være naboen som ser jeg står der, noe som blir like pinlig begge veier, men uansett. Og hva med mannen min. Har han gjort dette på ordentlig? Kan han komme til å gjennomføre fantasien sin uten meg? Jeg blir så usikker. Har noen andre gjort dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312434-min-manns-fantasier-skremmer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet en uskyldig fantasi synes jeg, men som du sier - hva om noen du vet om ser deg? Rykter går vanvittig fort og særlig om det er på et lite sted. Jeg tror heller ikke jeg hadde blitt med på akkurat den der...

Hvis det er hele problemet, så kan de jo bare reise til en by de ikke kjenner og ta inn på et hotell der da! Så blir det litt mer realistisk også, enn å dra hjem i ektesenga liksom;-)

Synes ikke dette var så veldig skremmende akkurat. Men jeg skjønner frykten din for at noen kan kjenne deg igjen.

Så skjønner jeg jo selvsagt at du vil føle deg nedverdighet.

Er du redd for at andre skal prøve å plukke deg opp før han kommer, så kan du jo virke totalt uinteressert da. Kommer det noen er det jo bare å si nei.

Fantasier alene er ikke farlige.

Gjest Valnøtt

Nå har han vist deg tilliten med å ta deg med inn i en av sine fantasier. Det er ikke noe som tyder på at dette er noe annet enn en frekk fantasi - med deg i hovedrollen. Ikke svikt tilliten hans med å bli redd for at han vil ha prostituerte istedenfor deg osv nå :-)

Si heller til ham at du er redd for å bli gjenkjent, men stiller hvis han løser den biten.

Og gi ham den responsen på sin fantasi som du ville ønsket på en av dine egne...

Annonse

En forutsetning må vel være at dere begge to tenner på dette. Det høres for meg ut som om du gjør dette for hans skyld.

Dessuten er det langt fra å tenke en fantasi til faktisk å utføre den. Det er mye som er pirrende å tenke på som fantasi, men som ikke bør utføres.

Det er egentlig en veldig nedverdigende situasjon dere "spiller", fordi de som evt kjører forbi vil ikke vite at dette er spill, men faktisk tro at du er prostituert. Det er anderledes enn om man "spiller" i en situasjon der alle vet det er et spill. Hvis det er noe du tenner på så er det jo greit, hvis ikke kan det bli en veldig vond situasjon for deg. Ikke bare fordi du er redd for å bli gjenkjent.

Jeg synes ikke fantasien er spesielt skremmende i seg selv, men såpass nedverdigende at det kan bli en veldig vond opplevelse når du faktisk står der i horeutstyret....

Hvis det er hele problemet, så kan de jo bare reise til en by de ikke kjenner og ta inn på et hotell der da! Så blir det litt mer realistisk også, enn å dra hjem i ektesenga liksom;-)

Jeg antar at fantasien innebærer at hun skal se ut og oppføre seg som en typisk hore, og da er det vel ingen annen by å dra til enn Oslo. I Trondheim ser man iallefal ikke åpenlys prostitusjon på gatehjørnene, så en sånn fremtoning tror jeg hadde kommet til å vekket oppsikt. Man måtte eventuelt ha valgt tid og sted hvor det var mulig å ikke bli sett av noen.

Jeg antar at fantasien innebærer at hun skal se ut og oppføre seg som en typisk hore, og da er det vel ingen annen by å dra til enn Oslo. I Trondheim ser man iallefal ikke åpenlys prostitusjon på gatehjørnene, så en sånn fremtoning tror jeg hadde kommet til å vekket oppsikt. Man måtte eventuelt ha valgt tid og sted hvor det var mulig å ikke bli sett av noen.

Men saken er jo at hun er redd for å bli gjenkjent, ikke sett! Så hvis de reiser til en by der de ikke kjenner noen... Regner ikke med at hun skal henge på det gatehjørnet i timesvis:-)

Mange bra svar etter min mening.

Jeg har vært med på noe i samme retning, så hvis det er spennende for deg(!) også ville jeg klart gått for det..

Med litt planlegging, feks lang kåpe over klærne, så du kan stå diskre, men åpne litt når din manns bil kommer, så er det kanskje mer fristende?

Gjest fortvilet frue

En forutsetning må vel være at dere begge to tenner på dette. Det høres for meg ut som om du gjør dette for hans skyld.

Dessuten er det langt fra å tenke en fantasi til faktisk å utføre den. Det er mye som er pirrende å tenke på som fantasi, men som ikke bør utføres.

Det er egentlig en veldig nedverdigende situasjon dere "spiller", fordi de som evt kjører forbi vil ikke vite at dette er spill, men faktisk tro at du er prostituert. Det er anderledes enn om man "spiller" i en situasjon der alle vet det er et spill. Hvis det er noe du tenner på så er det jo greit, hvis ikke kan det bli en veldig vond situasjon for deg. Ikke bare fordi du er redd for å bli gjenkjent.

Jeg synes ikke fantasien er spesielt skremmende i seg selv, men såpass nedverdigende at det kan bli en veldig vond opplevelse når du faktisk står der i horeutstyret....

''Jeg synes ikke fantasien er spesielt skremmende i seg selv, men såpass nedverdigende at det kan bli en veldig vond opplevelse når du faktisk står der i horeutstyret....''

Nei, det er nettopp det. Jeg kan gå med på å være "luxusprostituert" og at han f.eks oppsøker meg på et hotellrom, men å stå ute...nei, det tror jeg ikke jeg ønsker.

Jeg vet ikke om det er fantasien i seg selv som skremmer meg, men holdningen til prostituerte. Jeg syns synd på damene som står der, mens han tydeligvis ser litt mer lystent på dem. Jeg vet ikke om jeg klarer å sette meg inn i leken. Skal jeg liksom være en nytende hore? (lite realistisk.)

Nuvel, vi får se hva det blir til.

Gjest Litt feminist kanskje...

''Jeg synes ikke fantasien er spesielt skremmende i seg selv, men såpass nedverdigende at det kan bli en veldig vond opplevelse når du faktisk står der i horeutstyret....''

Nei, det er nettopp det. Jeg kan gå med på å være "luxusprostituert" og at han f.eks oppsøker meg på et hotellrom, men å stå ute...nei, det tror jeg ikke jeg ønsker.

Jeg vet ikke om det er fantasien i seg selv som skremmer meg, men holdningen til prostituerte. Jeg syns synd på damene som står der, mens han tydeligvis ser litt mer lystent på dem. Jeg vet ikke om jeg klarer å sette meg inn i leken. Skal jeg liksom være en nytende hore? (lite realistisk.)

Nuvel, vi får se hva det blir til.

Nettopp. En ting er å gå litt imot sine lyster for å tilfredstille din manns fantasi. En annen ting er å gå imot dine egne holdninger. Tror ikke du hadde hatt det godt med deg selv i etterkant om du hadde kastet deg uti dette.

Som du selv sier. Akulle du virkelig spille dette rollespillet for støtte mannen din sin vrange virkelighetsoppfatning om at dette er noe horene faktisk liker å gjøre og nyter det?

Nei, lytt til dine egne holdninger og verdier og introduser gjerne disse tydelig for din mannen din (hvis du tror han har mulighet til å skjønne det..)

Annonse

Gjest Sårri men......

Kanskje himmelen faller ned i hodet på deg mens du står der på gatehjørnet, hvem vet. Syns litt synd på personer som tar seg selv så seriøst og er så usikre, her skal man ikke ha det moro nei, men bli fornærmet og støtt av alt mulig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...