barbera Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har plutselig over natten fått klaser med røde nupper på halsen og i ansiktet. Disse klør såvidt og ser litt hovne ut. Nuppene er veldig små, men som nevnt litt hovne. Dette er andre dag jeg har dem, og det ser ut som det er blitt forverret. Har lest litt på nett, og det høres ut som svetteutslett. Ikke kan jeg skjønne at jeg skal få dette nå, da jeg har gymmet og stått i i en årrekke. Ikke er det særlig varmt ute heller. Jeg har spist mye nøtter i det siste, men allergi mot dette er jo gjerne ganske akutt med bl.a. pusteproblemer. Ellers har jeg spist endel cottage cheese de siste to-tre ukene, men det virker snodig at jeg skulle få en reaksjon på dette nå. Noen som vet hva dette kan være? Har ikke brukt nye kremer, parfyme, nytt sengetøy eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312598-r%C3%B8de-nupper-i-ansiktet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.