Gå til innhold

smerter

Anbefalte innlegg

Gjest håperenda

Jeg har slitt med smerter i over 2 mnd.nå. Først i overarmen, men nå også skulder i tillegg.

Har ikke problem med å løfte armen, heller ikke bære varer, men smerter når jeg kjører bil, ikke får skikkelig hvile for armen. Ligger på maven og leser, svømmer og div. andre ting. Smerten er der stort sett hele tiden. Pakker armen inn i ull når jeg skal sove. Jeg har hatt flere uker ferie og har holdt armen i ro stort sett helge tiden.

Jeg holder nå på med den 3. betennelsesdempende kuren. Fastlegen har ikke hatt tid til å se på armen, men jeg har nå fått time i midten av september.

Hva kan det være og hva kan jeg gjøre med det? Bør jeg holde armen i ro eller bruke den så mye som jeg klarer? Jeg går nå på brexidol og vet ikke om noe annet og gjøre før jeg får komme til legen. Jeg er likevel skeptisk til å bruke så mye brexidol.

Jeg er litt oppgitt for tiden når jeg går med smerter stort sett hele tiden og prøvd så mye uten å bli bra.

Alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312635-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Jeg har en laaaang og kjip skulderhistorie, nettopp fordi fastlegen ikke gjorde jobben og sendte meg til spesialist... Så - krev å komme videre i systemet.

Bor du i Oslo-området, så be om henvisning til NIMI. Der er de uhyggelig flinke!

Jeg måtte til slutt på kontrast-MR for at de skulle finne ut hva som var galt, det var NIMI som sendte meg dit. Fastlegen skrev gladelig ut Brexidol og henvisning til fysio, uten at det hjalp.

Som takk for at jeg holdt ut med fastlegens behandling i et drøyt halvt år før jeg krevde noe mer, har jeg fått masse senskader i nakke og rygg pga. feilbelastning i skulderen.

Så - kom deg avgårde til fastlegen og be om henvisning til spesialist, eventuelt MR.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312635-smerter/#findComment-2548881
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...