Gå til innhold

Hvordan "BLI" forelsket.

Anbefalte innlegg

Gjest Litt Oppgitt nå.

Det høres vel kanskje merkelig ut med et sånn spørsmål, for det er jo ikke akkurat noe "knapp" man skrur på, og så ER man forelsket, men..hva kan man gjøre SELV for å PRØVE å få de rette følelsene?

Jeg har truffet nå i et års tid, en riktig så snill og god kar på alle måter, stabil, godt humør og en jeg trives i lag med..MEN..

Jeg føler meg liksom ikke sånn "på knea" forelsket..og skulle gjerne "følt" mer for han...savner liksom den "kriblingen" i magen, og skulle gjerne svart han tilbake at "ja, jeg elsker deg"..jeg elsker hans å absolutt, men det er liksom mer som å være glad i en venn fra min side.

Hvordan legge forholdene til rette for å PRØVE å bli forelsket?

Går det ikke, så går det ikke, men..VIL så gjerne..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312642-hvordan-bli-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han har gitt for mye av seg selv. At du vet hvor du har han. Da blir det ikke så spennende for deg. Husk forelskelse går over med tiden, den går over i kjærlighet.

Vis han ikke den rette for deg, bør du gjøre noe med det.

Det er kjipt å oppta tiden til en som ønsker å gi mye av seg selv.

Ta en pause og finn ut hva du vil.

Gjest Litt oppgitt nå

Kanskje han har gitt for mye av seg selv. At du vet hvor du har han. Da blir det ikke så spennende for deg. Husk forelskelse går over med tiden, den går over i kjærlighet.

Vis han ikke den rette for deg, bør du gjøre noe med det.

Det er kjipt å oppta tiden til en som ønsker å gi mye av seg selv.

Ta en pause og finn ut hva du vil.

Ja, jeg kan nok si at han er en ganske opp-offrende fyr, og gjør det meste for at jeg skal ha det bra, men DET jeg synes jo er flott.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...