Gå til innhold

Problemer med cerazette. Slutte midt i brett?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg er en kvinne på 38 år. Jeg har nå gått på cerazette i snart 3 1/2 måned. I denne perioden har jeg kun hatt tre-fire blødningsfrie dager. De siste to ukene har jeg blødd ganske mye (nesten som en vanlig mens), og i tillegg hatt ømme bryster. Begynner å bli temmelig lei. Jeg vet at det kan ta en tid før kroppen venner seg til å gå på dette, men hvor tålmodig skal man være? Kan det ha noe å si at jeg de første månedene var litt uryddig på tidspunktene for når jeg tok pillene? Den siste måneden har jeg greid å ta den på samme tidspunkt hver dag. Kan det også ha noe å si at jeg tok en Norlevo angrepille et par uker før jeg begynte med cerazette? Siden jeg nå generelt har en del ubehag (ømme bryster, vondt i mage og korsrygg) og blør mye, har jeg egentlig lyst til å bare slutte med en gang. Kan jeg slutte midt i et brett? Eller synes du jeg skal smøre meg med litt mer tålmodighet? Det virker som det er mange som har negative erfaringer med cerazette.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...