Gjest Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg er en kvinne på 38 år. Jeg har nå gått på cerazette i snart 3 1/2 måned. I denne perioden har jeg kun hatt tre-fire blødningsfrie dager. De siste to ukene har jeg blødd ganske mye (nesten som en vanlig mens), og i tillegg hatt ømme bryster. Begynner å bli temmelig lei. Jeg vet at det kan ta en tid før kroppen venner seg til å gå på dette, men hvor tålmodig skal man være? Kan det ha noe å si at jeg de første månedene var litt uryddig på tidspunktene for når jeg tok pillene? Den siste måneden har jeg greid å ta den på samme tidspunkt hver dag. Kan det også ha noe å si at jeg tok en Norlevo angrepille et par uker før jeg begynte med cerazette? Siden jeg nå generelt har en del ubehag (ømme bryster, vondt i mage og korsrygg) og blør mye, har jeg egentlig lyst til å bare slutte med en gang. Kan jeg slutte midt i et brett? Eller synes du jeg skal smøre meg med litt mer tålmodighet? Det virker som det er mange som har negative erfaringer med cerazette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312670-problemer-med-cerazette-slutte-midt-i-brett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.