Gå til innhold

Hvordan vet man at man er forelsket?

Anbefalte innlegg

Gjest fjæren..

Hvordan vet man at man er forelsket og ikke bare veldig betatt? Det er en fyr som er veldig interessert i meg og har vært det en stund. Han varter meg og er oppmerksom på alle måter og legger ikke skjul på hva han føler for meg. Men jeg er litt mer usikker, for da vi først begynte å date, hadde jeg ikke følelser for han, men tenkte at det sikkert kom til å komme etterhvert. Jeg har følelser for han,men vet ikke hvilke.. Når han sier han er veldig glad i meg og har lyst å være sammen med meg, klarer jeg liksom ikke si det samme tilbake. Men er samtidig redd for å miste han! Synes det er vanskelig å vite hvilke følelser jeg egentlig har...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312680-hvordan-vet-man-at-man-er-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Husker hvordan det var...

Du tenker på han nesten hele tiden, kjenner at det kribler sommerfugler i magen når du tenker på han. Kjenner sommerfugler når dere kysser. Hvis du ser noen som har samme bil kjøre forbi snur du deg å håper det kan være han. Gleder deg til å høre stemmen hannes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...