Gjest Laila 25 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei jeg er 25 år å har fått påvist pcos for et år siden.Har aldri hatt regelmessig mens, ca 2-3 ganger i året. Har høyt stoffskifte som er normalisert seg.Er også overvektig 169cm å 95kg.Har prøvt acomplia å xenical uten virkning. Har nå fått metformin 500mg som jeg skal ta 3 av i løpe av dagen.Spiser svært sjelden snop, er aktiv å spiser sunt/normalt.Jeg røyker å drikker ikke. Har gått på 6 kurer med pergotime 3 tab i 5 dage fra 3 mens dag, får eggløysning av og till og da på dag 27. Spørsmål 1 Går alle ned i vekt på metformin å hvor mye ca? Spørsmål 2 Har fått besjed av gynekologen at jeg skal bli sendt til ivf i januar å sjangsene er 30% for å lykkes på 3 forsøk, kan det stemme? Spørsmål 3 hvis ikke ivf å pergotime fungerer er det noen operasjoner jeg kan ta for å øke sjangsene? Spørsmål 4 Jeg får ikke eggløysningsslim, kan det da ver noe galt med slimhinnen? Spørsmål 5 når jeg får mensen så er di 2 første dagene med brunt slim lignene å 2 neste med lite blod 2 neste me litt brunt igjen, er dette normalt? Spørsmål 6 Kan jeg prøve en høyere dose med pergotime? Spørsmål 7 Kan det at jeg får eggløysning på dag 27 jør det vanskeligere for meg å bli gravid? noen ting jeg kan jør for å forandre det? Spørsmål 8 Har jeg mye bedre sjangs til å bli gravid hvis jeg går ned 20 kg i vekt? Mannen har god sædkvalitet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312688-pcos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.