Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Laila 25

Hei jeg er 25 år å har fått påvist pcos for et år siden.Har aldri hatt regelmessig mens, ca 2-3 ganger i året. Har høyt stoffskifte som er normalisert seg.Er også overvektig 169cm å 95kg.Har prøvt acomplia å xenical uten virkning. Har nå fått metformin 500mg som jeg skal ta 3 av i løpe av dagen.Spiser svært sjelden snop, er aktiv å spiser sunt/normalt.Jeg røyker å drikker ikke. Har gått på 6 kurer med pergotime 3 tab i 5 dage fra 3 mens dag, får eggløysning av og till og da på dag 27. Spørsmål 1 Går alle ned i vekt på metformin å hvor mye ca? Spørsmål 2 Har fått besjed av gynekologen at jeg skal bli sendt til ivf i januar å sjangsene er 30% for å lykkes på 3 forsøk, kan det stemme? Spørsmål 3 hvis ikke ivf å pergotime fungerer er det noen operasjoner jeg kan ta for å øke sjangsene? Spørsmål 4 Jeg får ikke eggløysningsslim, kan det da ver noe galt med slimhinnen? Spørsmål 5 når jeg får mensen så er di 2 første dagene med brunt slim lignene å 2 neste med lite blod 2 neste me litt brunt igjen, er dette normalt? Spørsmål 6 Kan jeg prøve en høyere dose med pergotime? Spørsmål 7 Kan det at jeg får eggløysning på dag 27 jør det vanskeligere for meg å bli gravid? noen ting jeg kan jør for å forandre det? Spørsmål 8 Har jeg mye bedre sjangs til å bli gravid hvis jeg går ned 20 kg i vekt? Mannen har god sædkvalitet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312688-pcos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...