Gå til innhold

mindre følsom i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest vvet ikke hva som skjer

De siste to ukene har jeg fått redusert følelser under sex. Både når vi har samleie eller når min samboer gir meg munnsex. Det er vanskelig å komme plutselig, også under munnsex. Før har jeg kunnet ha serieorgasmer hver gang jeg ble sugd. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Jeg blir kåt og våt, men det er nesten som om jeg er nummen nedentil når han "holder på".

Dog jeg kommer alene med vibrator. Hva skjer? Vi har det flott i lag på alle måter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312768-mindre-f%C3%B8lsom-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vvet ikke hva som skjer

Tar du noe medisiner som kan ha denne bivirkningen? F.eks. antidepressiva?

Ellers følger vel følsomheten syklusen.

Nei, jeg tar ikke AD lenger. Sluttet for et år siden.

Når skal man være følsom i forhold til syklusen? Jeg går på p-pillen og har akkurat hatt avbruddsuke, altså mensen.

Gjest Allviva

Nei, jeg tar ikke AD lenger. Sluttet for et år siden.

Når skal man være følsom i forhold til syklusen? Jeg går på p-pillen og har akkurat hatt avbruddsuke, altså mensen.

Vi er som regel både kåtere og mer følsomme i inderlivet rundt eggløsningen. Dvs ca to uker etter mensen. Men dersom du går på pillen, skal syklusen vanligvis ikke ha noe å si verken i forhold til lyst og andre typiske hormonelle symptomer..

En annen forklaring på at du har blitt mindre følsom kan rett og slett skyldes vibratoren din. Kjenner flere som kan fortelle meg at de har blitt mindre følsomme i underlivet etter vibratorbruk.

Hvis dette kan være tilfelle, hva med å bruke vibratoren ifm samleie? Du vil helt sikkert bli mer følsom da;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...