Gå til innhold

null sexlyst med min mann

Anbefalte innlegg

Gjest hvilken vei?

Jeg er ei jente på 29 år som har vært sammen med mannen min i 8 år, 3 av dem gift. Jeg ble sammen med han da jeg hadde kjærlighetssorg og ble aldri ordentlig forelska men ble glad i han etter hvert og følt meg trygg og ivaretatt og slik forble det. Han ble min venn, en jeg kunne snakke med og le med men også en jeg måtte forandre meg for, jeg måtte "roe meg ned" når det gjaldt venner og fester, jeg måtte lyge om antall tidligere sexpartnere osv men jeg tenkte at dette var normalt siden dette var det å lage kompromisser. Jeg kunne selvfølgelig leve i denne verdenen en stund men etter hvert så ble jeg sulten på livet igjen, jeg ville ut, jeg ville reise, feste og ha det gøy. Men akkuratt da måtte min mann flytte til utlandet for å jobbe et par år og han ble ekstremt sjalu hvis jeg i det hele tatt nevnte fest og det å finne på ting med andre mennesker. Dette gjorde selvfølgelig at jeg ville "utnytte" tiden han var bortreist, så jeg levde et dobbeltliv, jeg festet, drakk og var utro mot han minst 10 ganger. Først hadde jeg dårlig samvittighet men så syntes jeg at jeg nesten fortjente det fordi han tok så mange år av livet mitt og tvang meg til å leve slik han ville og bli det jeg ikke var. Jeg innrømmte aldri utroskapene til han. Situasjonen idag er slik at jeg fortsatt er veldig glad i han men jeg har ikke hatt lyst på å ha sex med han i mange år nå, jeg synes det nesten er kvalmt, jeg liker ikke å tungekysse han engang. Han er på alle måter svigermors drøm, har god økonomi, er snill og ansvarsfull osv men jeg har null tenning på han og har ikke hatt det så lenge. Dette er veldig vondt å innrømme, jeg får vondt i magen av tanken på hva ekteskapet mitt er blitt til. Jeg lurer på om noen har noen råd til meg, hva jeg bør gjøre? Jeg savner tiltrekkingen og jeg leter etter den andre steder. Vi har prøvd alt, fra å snakke sammen til levende lys, filmer og sexleker. Alt som involverer noe sexuelt med han føles feil og påtvunget. Jeg er altfor ung og oppegående til å aldri føle glede ved å ha sex med min mann. Han fortjener tross alt en kone som vil ha han like mye som han vil ha henne. Er det bare å skilles?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312857-null-sexlyst-med-min-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lea Lett

Du er ikke "altfor ung"! Du er voksen nok til å kunne ta en avgjørelse ut fra hvilke erfaringer du har _hatt_ til nå, og ut fra hvilke avgjørelser du har _tatt_ til nå.

Det er ikke riktig overfor din mann å føre han bak lyset sånn som du har gjort. Det er uærlig og feigt av deg å fortsette dette forholdet.

Gjest justbecause

Du er ikke "altfor ung"! Du er voksen nok til å kunne ta en avgjørelse ut fra hvilke erfaringer du har _hatt_ til nå, og ut fra hvilke avgjørelser du har _tatt_ til nå.

Det er ikke riktig overfor din mann å føre han bak lyset sånn som du har gjort. Det er uærlig og feigt av deg å fortsette dette forholdet.

Helt enig. Som jeg skulle sagt det selv.

Annonse

Selvsagt er det bare å skilles, var det vits å spørre? Les gjennom innlegget ditt.....

Du har vært utro minst 10 ganger, innlegget består stort sett i "jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg" og din betydning av kompromiss er å lyge om antall partnere.

Takk for dagens latter, ut og knull med deg...... er vel det dette dreier seg om :)

Gjest Nå eller aldri sier jeg

Han fortjener en kone som elsker ham - og du fortjener en mann som du elsker og omvendt. Bare det at du har bedratt ham ti ganger sier jo noe om hvor følelsene dine ligger - og at du ikke tenner på ham.

Du trenger ikke fortelle han hele leksa om alt du har bedrevet, det er å strø salt i såret. Fortell heller om hvorfor du ikke lenger ønsker å leve sammen med ham og at det er på tide å gå hver sin vei.

Bedre nå enn aldri. Kjipt å finne ut om ti år at du burde gått fra ham for lengst - og da er det sikkert unger inni bildet å ta hensyn til og.

Han fortjener en kone som elsker ham - og du fortjener en mann som du elsker og omvendt. Bare det at du har bedratt ham ti ganger sier jo noe om hvor følelsene dine ligger - og at du ikke tenner på ham.

Du trenger ikke fortelle han hele leksa om alt du har bedrevet, det er å strø salt i såret. Fortell heller om hvorfor du ikke lenger ønsker å leve sammen med ham og at det er på tide å gå hver sin vei.

Bedre nå enn aldri. Kjipt å finne ut om ti år at du burde gått fra ham for lengst - og da er det sikkert unger inni bildet å ta hensyn til og.

Pisspreik. Hva vet du om hva han eller hun fortjener?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...