Gå til innhold

hvorfor skjedde dette da? (sex for første gang)

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg hadde sex for første gang her en dag. Ikke samleie, men han begynte med å fingre meg og jeg sugde han etterpå. Jeg tente veldig på fyren og alt, og hadde sett frem til å ha sex med han. Men da han begynte å fingre meg, ble jeg bare ikke kåt. Han var veldig ivrig og tok på en måte overalt veldig fort. Han tok på de rette stedene og alt, men han var kanskje litt for rett på. Han spurte stadig om jeg kom snart, men jeg kjente at jeg rett og slett var ikke kåt. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke ble det, jeg har vært kåt på han lenge nå, og hver gang han har rørt meg har jeg blir døds tent. Men nå når det virkelig gjaldt, funka ingenting. Til slutt måtte jeg bare late som jeg kom. Veldig skuff egentlig. Nå lurer jeg på hvorfor det ble som det ble. Hvorfor fra å være døds kåt fordi han er i nærheten, til å bli helt avtent i det han er der...?? Noen tanker folkens?

Fortsetter under...

Hvis en gutt spør fler ganger om jeg kommer snart.. Ja, da kan vi lisse godt kutte ut med engang..

Gutter som er opphengt i orgamse og bare venter poå at du skal komme og spør fler ganger er ikke noe partner for meg i vertfall. Og ser man litt etter eller kjenner litt etter, så tror jeg man ville merke at jeg er på vei i vertfall, uten å måtte spørre..

Og det ordet "kommer du snart"

Høres ut som de kjeder seg og vi, ha det overstått fortest mulig..

Gjest Ulvinnen

Å late som man kommer, er ingen god løsning. Da tror han bare at sexen var vellykket, og vil fortsette på samme måte neste gang.

Var dette første gang han hadde sex også, siden han forventet orgasme bare ut i fra litt overivrig fingring? (Eller kanskje hans tidligere partnere også har faket for å slippe mer mas.)

Jeg syns ikke det er det minste rart at dette ikke ble vellykket, slik du beskriver det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...