Gjest atina31 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hei, har vært til legevakten og fått konstatert helvetesild på venstre halvdel av ansiktet, uten at jeg har fått blemmer i ansiktet. Har fått resept på Valtrex i 7 dager som behandling av symptomene. Er i dag tredje dag etter at symptomene meldte seg. Et spørsmål som jeg ikke syntes jeg fikk godt nok svar på var hvordan lammelsen på venstre halvdel av ansiktet kommer inn i bildet? Jeg har forstått fra tidligere innlegg på denne siden at lammelser langs nervene kan være en del av sykdomsbildet, men når kan jeg forvente at dette går over? Og gitt at jeg ikke har fått noen blemmer, er dette noe som jeg kan forvente å få, eller kan jeg slippe unna dem? Hvor vanlig er isåfall dette? Som et tredje element kommer en generell slapphet i kroppen som inntraff sånn noenlunde ved sykdomsfrembruddet. Er dette vanlig? Når kan jeg isåfall vente meg at dette går over? Anonym 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312931-helvetesild/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.