Gå til innhold

Problemer med reisning under samleie

Anbefalte innlegg

Gjest monte-faud

Hei, jeg er mann på 33 år. Har nettopp fått meg ny kjæreste. Men nå har jeg plutselig fått problemer med reisningen forvinner fort, og lenge før en utløsning. I starten av samleiet er det ingen problemer, men så blir penis helt slapp. Hva skal jeg gjøre? Er det noe jeg kan ta for å unngå dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312962-problemer-med-reisning-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Her er det flere mulige årsaker til at penis daler under samleiet. Den ene er at du mister konsentrasjonen, at hodet begynner å “koke” som mange av mine klienter beskriver det. Dette skjer ofte når mannen får prestasjonsangst. Er det tilfellet bør du lære deg å slappe av og finne måter å tilfredstille henne på som kan gi henne gleder selv om penis ikke står.

En annen mulighet er at du har tilvent kroppen din så sterke stimulig, det vil si at du har et onanimønster som er så kraftig, at det er vanskelig å gjenskape lik stimulering som den du har under et samleie.

Er det en slik fysisk årsak, kan du få tilbake ereksjonen din om du legger om onanimønsteret ditt. Det tar tid, ofte måneder. Start med å skifte hand, så tar du slapper og slappere grep, for å ende opp med å gjøre hånda di om til mest mulig lik en skjede. Bruk gjerne også glidemiddel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...