Gjest orgasmeløs Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei. Jeg er ei jente på 29år som ennå venter på den store, hærlige følelsen "alle" snakker om. Har to barn fra tidligere forhold. Jeg og min samboer gjennom 5 år har hatt sex gjennomsnittlig 4/5 ganger i uka. Han har i noen sammenhenger gitt utrykk for at kroppen min er "slaskette" etter to fødsler, mens i andre gitt utrykk for at han er lite "utstyrt". Han er ikke noe flink til å fortelle meg at jeg er "bra nok" i noen sammenheng, men veldig flink til å utrykke når andre jenter er pene, fint kledd og sexy. En gang lurte jeg på om han syntes ei anna (venninne av han) var penere enn meg og da svarte han at ja, for hun hadde bare født ett barn. Det som ofte skjer med mine tanker er at dem dukker opp igjen ved sengekos. F.eks. at han ser for seg ei anna jente( venninne av han) og drømmer om at det er henne, at jeg ikke er bra nok, at jeg ikke får til noen ting. Dette ender vel ofte med at jeg blir oppgitt og bare venter på at han skal bli ferdig. Hva i all verden skal jeg gjøre for å komme ett skritt videre? Lengter etter denne "fantastiske" følelsen, men har gitt opp litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312977-orgasme-hallo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebbas Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kjære vene, Jeg synes det høres ut som du har to helt separate problemer, selvom de samtidig hører tett sammen. Mangel på orgasme er én ting, en annen er at samboeren din neppe er med på å løfte selvbildet ditt.. Og jeg synes det siste der er det som er verst, og at dét må løses først og fremst, også for å ha håp om å slappe av til seksuell nytelse. Samboeren din oppfører seg som en tankeløs og svært lite empatisk person. Hans fokus virker som om det er på et overfladisk nivå, og det virker ikke som om han slår på hjernen og filtrerer noe av det han tenker før han snakker heller. Uttrykker han kjærlighet og stolthet over deg i hverdagen? Gjorde han det før? Jeg får helt vondt i meg med tanken på om min mann skulle oppføre seg slik mot meg. (På den annen side synes jeg det er dumt å stille spørsmål av typen 'er hun penere enn meg', men det virker ikke som kjernen i problemet i forholdet ditt..) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312977-orgasme-hallo/#findComment-2552732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmuggost Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ok, det første som slår meg er at du har dårlig seløvbilde, og at samboern din ikke mener å være slem, men er tankeløs og hjelper til å gi deg dårlig selvbilde - sikkert uten å vite det selv.. Men må ikke være perfekt for å ha god sex, tenne på hverandre eller få orgasmer. Og ja, man kan bli annerledes i kroppen etter barnefødsler, men man må ikke glemme at årene også hjelper til da... men det er helt greit! Det er helt greit å ikke være superfast, ha sprettrumpe og faste sprettpupper, flat mage og flotte bein uten en liten valk eller celuitt - sånn er ikke virkeligheten for noen av oss.. (Ytters få i hvert fall..) Menn (jada, må sette de litt i bås.. har noenganger tendens til å si eller gjøre ting, (eller mangelen på det de burde sagt eller gjort,) som kan såre oss damene.. jeg tar meg i det sjøl å bli litt såra av ting som samboern kan slenge ut av seg. Men innerst inne vet jeg at han ikke mener det sånn, så da sier jeg det rett og slett at sånne ting som det faktisk stikker litt.. Og det vet han aldri før jeg sier det... Det er dårlig gjort å si at andre er penere enn deg pga. at de har født kun et barn, det er barnslig og teit å si.. Dårlig gjort. Det er også dårlig gjort å si du er slaskete. det du burde gjøre er å ta en alvorsprat med han.. Si at du føler deg sånn og sånn, og at det sårer deg veldig at han sier sånne ting, og at du ikke greier å nyte sex og slappe av pga disse tingene. alle trenger å vite at de er elsket og at de blir begjært. jeg har hatt litt sånne tanker selv, og ikke klart å slippe meg helt løs fordi jeg følte jeg veide noen kg for mye (var ikke feit, men hadde fått litt flesk på magen). Sa til samboern min at jeg snart ikke orker å ha sex mer før jeg går ned fordi jeg føler meg fæl uten klær, men da han ga meg mange komplimenter og overbeviste meg om at noen få kg for mye var helt greit - så klarte jeg å komme på andre tanker og skyve de tankene bort. For å få orgasme må du nyte sexen, ikke tenke på andre ting, og du må være trygg. Jeg ville ikke stressa med å få orgasme med samboern din nå, siden du ikke føler deg trygg på han og kroppen din med han. Kjøp deg et vibrerende egg du kan stimulere klitoris med. Ikke tenk på alt mulig annet, bare kjenn etter og nyt og slapp av - så vil orgasmen komme. Du må bli kjent med deg selv og hva du liker. Ikke bedøm kroppen din, selv om den ikke er sånn og sånn. Den er sikkert flott! Du har født to barn.. Ikke sammenlign deg med supermodeller fra USA. Hvis du selv er misfornøyd med kroppen din, kan du jo begynne å trene litt styrke for å stramme opp, så kanskje det hjelper på selvbildet ditt og? Hvis du vil fortsette med samboern din må du ikke la han bryte deg ned.. Snakk med han og si hva du føler. ta deg tid til å få orgamse på egenhånd først, og når du greier ¨å slappe av og kose deg med samboern din uten å bekymre deg for kroppen din, så kommer du etterhvert med han og- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312977-orgasme-hallo/#findComment-2553194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg ville ikke vært istand til å få orgasme om jeg ikke følte at kjæresten min elsker meg over alt og alle i verden akkurat slik jeg er ihvertfall. Da måtte jeg nok byttet han ut med en som virket bedre :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312977-orgasme-hallo/#findComment-2553311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 ''En gang lurte jeg på om han syntes ei anna (venninne av han) var penere enn meg og da svarte han at ja, for hun hadde bare født ett barn.'' Veldig enkelt å forstå at du ikke nyter sex med en som kan si noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312977-orgasme-hallo/#findComment-2553327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 For å få orgasme med din partner må du først få orgasme selv! Deretter kan du prøve sammen med ham. Å få orgasme sammen med noen krever en god del, og hvis du ikke får det til på egenhånd tror jeg du kan glemme det sammen med noen andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312977-orgasme-hallo/#findComment-2553623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Lettest er å få orgasme alene. Så med en som fyller deg med vellyst, blant annet ved at du vet han tenner på deg, du tenner på han, dere tenner på det samme o.s.v. En dose kjærlighet på toppen, så... Dernest en man har lite følelser for, men man må like personen og tro at denne liker deg. Dere fungerer seksuelt. Siste sort er en som ikke syns kroppen din er noe særlig, som ikke oppfører seg omtenksomt, en som får deg til å føle deg som du er mindre tess. Virker som din partner er nærmere den siste kategorien, da er det veldig lett å skjønne at det ikke blir så mange orgasmer på deg. Skjønner ikke helt hvordan man kan ha sexlyst i slikt selskap en gang. Han må skjerpe seg, og du må si fra hvordan. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312977-orgasme-hallo/#findComment-2553658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.