PieLill Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vel, nå virker det som det lå mye mer enn bare vektøkning bak her da, men jeg er ikke enig i at de som går ut av et forhold fordi de ikke tenner på partneren er råtne og overfladiske mennesker. Hva skal de gøre da? Bli hos partneren, spille et spill og ha pliktsex for resten av sitt liv? Jeg synes vel i grunnen det er mer råttent, jeg. Man burde kanskje gå seg selv fordi man er så uendelig overfladisk. Klarer man ikke å bygge mer dybde og trofasthet inn i sin karakter, bør man avstå fra faste forhold i framtiden. Å elske noen handler like mye om vilje som om følelser. Følelser er flyktige. De kan aldri bygge noe varig. Viljen er limet og grunnmuren. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312979-for-tjukk-for-kj%C3%A6resten/page/4/#findComment-2555201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vel..det er kanskje greit at kvinner dumper sin mann pga utseende i en situasjon han ikke kan noe for, men om det hadde vært en mann som hadde gjort det samme, feks om kjæresten eller kona hadde blitt tykkere etter en graviditet og ikke kommet "fort nok i form" så hadde mannen vært en forbanna ")(/#)¤(/)(¤/)(/¤#" !! ...noe JEG hvertfall ALDRI hadde kommet til å gjøre. Hmmm.. Du har et poeng. Men når du får kommet deg litt videre, vil du kanskje tenke at du var heldig som slapp å sløse bort mer tid på noen så overfladisk og grunn? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312979-for-tjukk-for-kj%C3%A6resten/page/4/#findComment-2555207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart sammenbrudd Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Derfor kan du ikke fortsette å spise 3500 kalorier til dagen – du vet jo at du ikke kan spise mer enn ca 1700? Du kan umulig ha spist 1700 kalorier til dagen og ha lagt på deg 12 kg? Jeg syns 1700 kalorier hørtes mye ut jeg da – men så er jeg ei lita spire som ikke kan spise 1700 kalorier selv om jeg trener og er aktiv… Ja, jeg har da tydeligvis sist mer enn 1700 kalorier om dagen, legger da ikke skjul på det..Det jeg HAR sagt imidlertid er at jeg har spist mye mindre enn før og likevel lagt på meg.. MITT fokus har vært å bli frisk igjen, og det har derfor ikke vært "kaloritelling" som har stått i mitt hode, når jeg har gjennomgått noe som i værste fall kunne ende med døden!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312979-for-tjukk-for-kj%C3%A6resten/page/4/#findComment-2555900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 For noen svar enkelte her kommer med. Det er jo helt på jordet! Kroppen din har vært utsatt for et kjempetraume. Noe som stresser kroppen og gjør at den lagrer fett. En annen ting er at i en restitusjonsfase etter en slik operasjon trenger kroppen alle næringsstoffer en kan få, og det er svært vanskelig å få i seg de næringsstoffene en trenger på et veldig spartansk kosthold. Sånn sett kan det godt hende at de 12 kg har vært et nødvendig onde i gjennoppbygningen av kroppen. Etter at kjæresten din gjorde det slutt har nok kroppen din igjen blitt veldig stressa. Det er en tung situasjon. Må si at ekskjæresten din virker veldig umoden. At seksuell tenning blir borte i tøffe perioder er like mye regel som unntak og ergo ingen grunn til å gå. Men hva hun nå sier og hva som egentlig er sant er en annen ting... som du sikkert aldri får noen ordentlige svar på. Sørg, vær forbannet, vær lei deg, kast ting i veggen, men ikke bli i det. Oppdra deg selv litt. Det er greit at du har det tungt nå, men bestem deg for at feks på tirsdag da er det nok, og da må du fokusere på noe annet enn henne. Sier ikke det er lett... Nå ramler øynene mine igjen. Greier ikke skrive mer... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312979-for-tjukk-for-kj%C3%A6resten/page/4/#findComment-2557569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.