Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

4

• Paradigme

4

• Lillemus

3

• Spirello

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Neida, tror ikke det er mannen det er noe "feil" med, det er nok meg, så jeg tror ikke ting hadde vært annerledes med en annen mann :-) Men det er vel ikke så vanlig at det slår gnister etter 20 år, så det er nok mer ditt forhold som er spesielt tror jeg, og mitt som er mer normalt :-)

''Men det er vel ikke så vanlig at det slår gnister etter 20 år, så det er nok mer ditt forhold som er spesielt tror jeg, og mitt som er mer normalt :-) ''

Hvor vanlig det er, vet jeg ikke. Vårt forhold er også over 20 år. Og slår fortsatt gnister.

Men så lenge du selv er tilfreds slik du har det, så er det det viktigste. Ikke alle er like seksuelle, og da er det viktig at man slår seg til ro med det man har, i stedet for å lengte etter noe som kanskje er uoppnåelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312988-ingen-sex/page/3/#findComment-2554900
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...