Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er en man på 25år. for 7 år siden hadde jeg tann kjøtt betenelse i 3-4mnd å brukte paracetamol vær dag maks dose. å når jeg drakk alkohol i den perioden ble jeg dårlig i magen, fikk diare. å det skjer vær gang jeg drikker alkohol ennå . jeg har problemer med at blank væske som lukter, siver ut endetarmen, og jeg har litt mye luft i tarmen og har fått litt angst pga av dette. fikk diagnosen sarkoidose for 2år siden men den sykdomen har stagnert. trenger råd om hva jeg kan gjøre? hva kan årsaken være til at blank væske siver ut ende tarmen? er aldri helt tør der hud er mot hud. sarkoidosen hva aktiv i 1,5år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313010-blank-v%C3%A6ske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Vil ikke tro at dette har noe med sarcoidosen å gjøre, da det er SVÆRT sjelden at slimhinner og tarmsystem affiseres. Blod og/eller slim fra endetarmen skal undersøkes. Synes du skal kontakte fastlegen din for å få utstyr til å få tatt en prøve på skjult blod i avføringen, samt for at legen skal undersøke endetarmen. kanskje du hat litt svaak lukkemuskel. Det kan også være en eksemform som væsker. da kan du beskytte huden med vaselin eller zink-salve for å bryte en ond sirkel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313010-blank-v%C3%A6ske/#findComment-2555654
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...