Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærsten min synes jeg er noe veldig dårlig til å innrømme feil. Og det er godt mulig han har rett. Hvor flinke er dere andre til å si til kjæresten f.eks. at «unnskyld, det var dumt av meg, jeg burde gjort det anderledes»

Skrevet

Jeg prøver å gjøre det, men noen ganger faller det tungt ;).

Gjest Elextra
Skrevet

Synes selv at jeg er ganske god til det, men at min kjære har litt å lære her.

Spørs om min kjære er helt enig ;P

Gjest Valnøtt
Skrevet

Hvis jeg tar feil noen gang, kommer jeg til å takle det (også) som en dronning - med stil og eleganse. :-)

Skrevet

Hvis jeg føler selv at noe var min skyld, så klarer jeg å si unnskyld. Men ofte føler vi vel begge at ting er den andres skyld, og da er det ikke så lett å si unnskyld. Men hvis jeg da sier unnskyld (alltids noe i kampens hete man kan si unnskyld for), så sier også ofte han unnskyld :-)

Gjest lyver heller aldri
Skrevet

Nei, har ingen feil lenger, dessverre. Hadde det tidligere ja, men man lærer jo så lenge man lever :-)

Skrevet

Det er eg veldig flink til faktisk.

Og det sier eg også rett ut uten å skammes, sier ofte: "Eg vet eg har feil, men eg gir meg aldri!"

Skrevet

Jeg er durabelig god på å innrømme feil. Bare synd det byr seg så få anledninger til å utøve denne kunsten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...