Gå til innhold

Søke jobb når sykmeldt...

Anbefalte innlegg

Gjest Lyst på ny jobb

Hjelp. Jeg har et ønske om å bytte jobb men har vært delvis sykmeldt siden slutten av april.

Her jeg er nå har jeg jobbet i ett år men har lenge vist at jeg ikke kommer til å bli værende.

Jeg har vært sykmeldt ang problemer på hjemmefronten men jobben spiller kanskje inn en liten del siden jeg ikke trives så godt med arbeidsoppgavene.

Nå har jeg veldig lyst til å søke på jobber men hva skal jeg si angående fravær. Det er jo ingen som vil ansette meg hvis jeg har vært sykmeldt.. Jeg er veldig glad i å jobbe å liker å stå på men her jeg er i dag blir det for rolig.

Hva i all verden skal jeg gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313134-s%C3%B8ke-jobb-n%C3%A5r-sykmeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tilsidesatt

Friskmeld deg og søk jobber?

Va friskmeldt i 14 dager nå etter ferien men fikk ny sykmelding i går, 40% som varer i 14 dager.

Begynner å tenke for mye, klarer jeg jobbe fullt osv. Skal jeg begynne med å søke jobb når jeg kun har vært her ett år. Tusen tanker.

Men jeg trur det ska gå greit om at hvis jeg trives bedre med arbeidet.

Så vanskelig.

Gjest Lyst på ny jobb

Va friskmeldt i 14 dager nå etter ferien men fikk ny sykmelding i går, 40% som varer i 14 dager.

Begynner å tenke for mye, klarer jeg jobbe fullt osv. Skal jeg begynne med å søke jobb når jeg kun har vært her ett år. Tusen tanker.

Men jeg trur det ska gå greit om at hvis jeg trives bedre med arbeidet.

Så vanskelig.

Sorry, nick er Lyst på ny jobb....

Gjest Lyst på ny jobb

Klart de kan ansette deg selv om du er sykmeldt.

Du kan jo kanskje forklare mistrivsel osv... og at du heller har lyst på en jobb hos dem.

Trur du det. :o). Jeg trur nok det vil virke veldig negativt å si at jeg har vært sykmeldt.. men har så lyst på ny jobb.

E litt redd for å få en ny knekk pga alt på hjemmebane.

Det e utrolig vanskelig synes jeg.

Det e jo ikke sikkert jeg har sjans til å få den men kan jo slenge inn en søknad.

Annonse

Gjest good luck to you :)

Trur du det. :o). Jeg trur nok det vil virke veldig negativt å si at jeg har vært sykmeldt.. men har så lyst på ny jobb.

E litt redd for å få en ny knekk pga alt på hjemmebane.

Det e utrolig vanskelig synes jeg.

Det e jo ikke sikkert jeg har sjans til å få den men kan jo slenge inn en søknad.

Ja, du må bare prøve :)

Gjest sådetså!

Jeg fikk ny jobb selv om jeg var sykemeldt fra min forrige jobb. Ikke mer en 6 uker, men jeg var sykemeldt da jeg var på intervju. Det var grunnet mistrivsel på jobben.

Det var mange, mange søkere på den nye stillingen, men jeg fikk den! Jeg har ikke vært sykemeldt en dag siden jeg begynte her, har gått tre år nå :-)

Gjest lyst på ny jobb

Jeg fikk ny jobb selv om jeg var sykemeldt fra min forrige jobb. Ikke mer en 6 uker, men jeg var sykemeldt da jeg var på intervju. Det var grunnet mistrivsel på jobben.

Det var mange, mange søkere på den nye stillingen, men jeg fikk den! Jeg har ikke vært sykemeldt en dag siden jeg begynte her, har gått tre år nå :-)

Ååååååååå det hørtes fint ut.

Men hva hvis det blir spørsmål på intervjuet om fravær?

Hva sier jeg da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...