Gå til innhold

Merkelig

Anbefalte innlegg

`Hei Litt vanskelig å forklare, men jeg har att det siste 6 mnd noe rare opplevelser. Ofte om morgen, når jeg står i dusjen. Det kommer rask bilder i hodet etterfulgt av kvalme og svimmelhet. Det virker som hjerne ikke har tid til å identifisere disse bilder. Akkurat som når man har drøm om noe og streve dagen etter om å huske det.. Det føles som om disse bilder er tatt fra en film scene eller en drøm.. det er ekte menneske og situasjon. Anfall varer bare noen sekunder og kommer ca 1 gang i mnd .. Jeg blir som regel slått ut noen minutter etter disse ”anfall” og har litt hode pine etterpå. Men ellers kommer jeg meg fort opp igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313197-merkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satish Arora, allmennlege

Jeg er enig at dette var litt merkelige symptomer - jeg kan ikke sette dem i sammenheng med noen konkret sykdom/diagnose men det er som er mest relevant er utviklingsforløpet. Dersom du opplever stadig hyppigere episoder som event varer lengre og lengre (det virker ikke som dette skjer ifølge innlegget ditt) er det grunn til å se nærmere på dette med bla en nevrologisk undersøkelse hos din lege. Men dersom hyppigheten fortsetter å være kun ca 1 gang i måneden og det varer kun i noen sekunder er det greit å avvente foreløpig og se hvordan dette utvikler seg videre. Håper at dette hjelper!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313197-merkelig/#findComment-2559838
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...