Gå til innhold

Din sivilstatud

Anbefalte innlegg

Vi hadde vært forlovet i ca. 1 1/2 år før vi giftet oss, og da var jeg 4 mnd gravid, noen trodde kanskje vi giftet oss pga vi var gravide hehe, men det var ikke derfor. Vi forlovet oss fordi vi visste vi ville gifte oss, bare ikke når. Eneste vi visste var at det kom til å bli omtrent på sparket og vi ville ikke ha for mye oppstyr, kun et lite selskap.

Vi visste også at vi ønsket unger, men ikke i hvilken rekkefølge, barn eller bryllup først.

Så fant vi ut at unger var på 1. plass, så jeg ble på tjukken. Tenkte først gifte oss etter at vi hadde fått babyen, men så tenkte vi at det ble styr å ha bryllup med en liten ettåring springende rundt, eller en liten baby...

derfor giftet vi oss da jeg var ca. 4 mnd på vei, da hadde ikke magen begynt å vise så mye ennå så jeg kunne bruke vanlig brudekjole.

Hehe :)

Broren min pleier å erte foreldrene våre med å si at han var den ENESTE av oss søsken som fikk være med på brudebildet ;-)

Fortsetter under...

• Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BMS!

20

• morsan

19

• AneM1365380603

12

• Lillemus

11

Mest aktive i denne tråden

Whops, det hadde jeg nesten glemt ;-)

*S*

Minner meg om den Lillebjørn Nilsen-sangen "Fort gjort å glemme". Har du hørt den?

"En dame som jeg møtte sånn litt ute på vift,

kom plutselig på det at hun likevel var gift.

DET ER FORT GJORT Å GLEMME

JA DET ER FORT GJORT DET

SOM DU KANSKJE KAN FORNEMME

VAR DEN DAMEN LITT DISTRÉ"

http://home.online.no/~bjni/naerenil.htm

*S*

Minner meg om den Lillebjørn Nilsen-sangen "Fort gjort å glemme". Har du hørt den?

"En dame som jeg møtte sånn litt ute på vift,

kom plutselig på det at hun likevel var gift.

DET ER FORT GJORT Å GLEMME

JA DET ER FORT GJORT DET

SOM DU KANSKJE KAN FORNEMME

VAR DEN DAMEN LITT DISTRÉ"

http://home.online.no/~bjni/naerenil.htm

Hehe, er det det man kaller å være naiv? ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...