Gå til innhold

Symtomer....

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 26 år som har hatt en kul under armen lenge.. over et år.. den gjør vondt i blant, og blir ikke mindre. I tillegg føler jeg at almenntilstanden min er svekket, og jeg er trett hele tiden, selv om jeg sover nok og spiser bra. I blant har jeg vært plaget med kvalme og akutthodepine (oppstår kun spes plass lengst bak i hodet, slik at jeg har blitt svimmel, det har svartnet for meg, og mistet i bevisstheten i noen min, men jeg har vært på røtgen, men de har ikke funnet noe)Når jeg stresser blir jeg kvalm og kaster opp. Etter graviditeten for fire år siden har jeg hatt smerter i leggene. Venstre legg er blå, og det ser ut som det har oppstått åreknute, en stor sådan, men er også blå (flekkvis) på innsiden av foten mot ankelen. Hva skal jeg gjøre? Er det en diagnose for alle disse symtomene? Har det noen sammenheng?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313271-symtomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...