Gå til innhold

hvor kan jeg få gjort hysterosalpingografi?

Anbefalte innlegg

Gjest venter spent

Jeg var nettopp hos gynekolog og fikk beskjed om å få tatt hysterosalpingografi (sjekk av at egglederne ikke er tette) på fertilitetsklinikken, røde kors. Men jeg ringte nettopp dit, og der er det stengt til 31. juli.

Er det noe annet sted i Oslo dette kan gjøres? Er det vanligvis lang venteliste? Og tar selve undersøkelsen lang tid?

Håper på svar!

Fortsetter under...

Gjest Mette Moen, gynekolog

Alle røntgeninstitutter utfører HSG, se på de gule sider. Undersøkelsen gjøre rette etter mensen er overstått og den tar forskjellig tid etter hvordan og hvor rakst kontrasten som sprøytes opp gjennom livmorhalsen kommer ut i bukhulen. Kanskje 20 minutter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...