Gjest bare meg trallalalala Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 hei. jeg lurer på en ting. når jeg er i aktivitet så har jeg veldig ofte vondt i h.side av magen liksomhelt nede med hoftekanten. litt vanskelig å forklare.....og i dag når jeg hadde sex måtte jeg avslutte. det var sååå vondt... kkurat som at når jeg er i aktivitet som f. eks jogge så gjør det vondt.... verkerpå en måte i tarmen ell noe.... noen me erfaring ellsomkan si meg hva det kanskje kan være?? håper på svar. blei litt redd i dag... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313329-vondt-hside/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eggløsning? Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kjenner du det hele tiden, eller bare i perioder? Det kan være eggløsningssmerter, men da skal det forsvinne etter to-tre dager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313329-vondt-hside/#findComment-2556951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare meg trallalalala Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kjenner du det hele tiden, eller bare i perioder? Det kan være eggløsningssmerter, men da skal det forsvinne etter to-tre dager. hei på du,. nei det er desverre ikke perioder... det er nesten hver gang jeg er ute å jogger. ca 2-3 ganger i uka... noen ganger så ille at jeg ikke klarer jogge nesten.... hmmm hater å gå til legen....så sier de sikkert det ikke er noe.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313329-vondt-hside/#findComment-2556972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke eggløsning nei... Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 hei på du,. nei det er desverre ikke perioder... det er nesten hver gang jeg er ute å jogger. ca 2-3 ganger i uka... noen ganger så ille at jeg ikke klarer jogge nesten.... hmmm hater å gå til legen....så sier de sikkert det ikke er noe.... For noen år tilbake var jeg plaget med slike smerter på venstre side. Det gjorde vondt ved for mye fysisk anstrengelse, ved sex, når jeg tisset.. Og det var slik en lang periode. På nettet leste jeg om endometriose, og jeg så at jeg også hadde flere symptomer på dette. Jeg var hos en vikarlege, luftet mine bekymringer, og hun påstod at dette MÅTTE bare være en klamydiainfeksjon. (Dette før hun i det hele tatt hadde undersøkt meg). Hun tok en GU, og jeg hørte aldri noe mer. Etter en stund forsvant smertene, men de kom sporadisk tilbake til tider. Da vi prøvde på å bli gravid to-tre år senere og ikke fikk det til, så fikk jeg etterhvert påvist endometriose.Da hadde jeg vært gjennom en graviditet utenfor livmor. Begge egglederne ble erklært tette, og den ene måtte fjernes. Jeg kan ikke bli gravid på egenhånd, men holder nå på med prøverørsforsøk. Jeg sier IKKE dette for å skremme deg. Sannsynligvis er det ikke noe i veien med deg. Men jeg sier det fordi jeg noen ganger er litt bitter på denne vikarlegen som avfeide meg når jeg kom med bekymringer uten ytterlige undersøkelser. Så mitt tips til deg er å komme deg til en flink lege, og hvis h*n ikke tar deg alvorlig så få en henvisning videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313329-vondt-hside/#findComment-2557099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare meg trallalalala Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 For noen år tilbake var jeg plaget med slike smerter på venstre side. Det gjorde vondt ved for mye fysisk anstrengelse, ved sex, når jeg tisset.. Og det var slik en lang periode. På nettet leste jeg om endometriose, og jeg så at jeg også hadde flere symptomer på dette. Jeg var hos en vikarlege, luftet mine bekymringer, og hun påstod at dette MÅTTE bare være en klamydiainfeksjon. (Dette før hun i det hele tatt hadde undersøkt meg). Hun tok en GU, og jeg hørte aldri noe mer. Etter en stund forsvant smertene, men de kom sporadisk tilbake til tider. Da vi prøvde på å bli gravid to-tre år senere og ikke fikk det til, så fikk jeg etterhvert påvist endometriose.Da hadde jeg vært gjennom en graviditet utenfor livmor. Begge egglederne ble erklært tette, og den ene måtte fjernes. Jeg kan ikke bli gravid på egenhånd, men holder nå på med prøverørsforsøk. Jeg sier IKKE dette for å skremme deg. Sannsynligvis er det ikke noe i veien med deg. Men jeg sier det fordi jeg noen ganger er litt bitter på denne vikarlegen som avfeide meg når jeg kom med bekymringer uten ytterlige undersøkelser. Så mitt tips til deg er å komme deg til en flink lege, og hvis h*n ikke tar deg alvorlig så få en henvisning videre. hei på deg. Nja det kan kanskje være det.... hmmm har en datter på 1.5 år å følr det er etter jeg fikk henne det er kommet.... satte inn spiral etter ca 10 mnd etter e fikk henne... kan det ha noe me denne å si?? føler meg veldig trett....slite... men vet ikke om det heller har noe me saken å gjøre... bør kanskje få sjekket det hos en gu men det er det værste e vett.... hoff... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313329-vondt-hside/#findComment-2557234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.