Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 31 år. Mor til et barn på 3 år. Prøver å bli gravid igjen, men har foreløpig ikke klart det. Sist gang gikk det på første forsøk. Har etter jeg fikk barn gått på p-oillen Cerazette og siste halvår Mercelon. Sluttet for 3 mnd siden. Har hatt litt uregelmessig mens etter det, 27 dagers syklus, 25 dagers syklus og sist en syklus på 17 dager. Er dette normalt? Har tidligere hatt veldig regelmessig menstruasjonssyklus. Da jeg skulle lese litt om dette på siden deres, oppdaget jeg tilfeldigvis info om bakteriell vaginose. Hadde aldri hørt om det før. Følte meg plutselig veldig truffet. Har ofte hatt en veldig vond lukt/ stram fiskelukt nedentil siste året. Har ikke tenkt på hvordan utfloden har vært da jeg har luktet vondt. Men lukten har vært så sterk at jeg har kjent den så fort jeg har dratt ned trusa. Har ikke oppsøkt lege for dette, men skjønner at det bør jeg gjøre. Ble litt bekymret da jeg ser at det kan medføre egglederbetennelse og sterilitet. Er akkurat ferdig med menstruasjon nå, og lukter ikke slik på nåværende tidspunkt.. Kan en slik bakteriell vaginose gå over av seg selv, eller skulle jeg ha behandlet den? Vurderer å oppsøke lege snarest. Hvordan er det eventuelt å bli behandlet for dette samtidlig som jeg prøver å bli gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313332-bakteriell-vaginose-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...