Gå til innhold

naken bilder av eksen

Anbefalte innlegg

katrine861365381186

min kjareste har beholdt alle brev og bilder av sin eks kjareste. jeg fant bildene ved et uhell da jeg halp han aa flytte, og har ikke helt klart aa komme over at han fortsatt har over 30 bilder av sin nakne eks kjareste. De to har ingen kontakt, og ente forholdet for et par aar tilbake. Jeg vet at han ikke onsker henne tilbake, men forstar ikke hvorfor han absolutt maa ta vare pa bilder av en eks kjareste han visst nok ikke kan fordra? er det jeg som er vanskelig? vi har vart sammen litt over et aar, og forholdet er blit ganske seriost, men jeg foler ikke han helt onsker aa satse pa meg sa lenge han har bildene av eksen liggende under sengen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313345-naken-bilder-av-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Au da. Jeg hadde ikke brydd meg om bilder av eksen i et album, bilder fra felles ferieturer og slikt, men en eske nakenbilder av eksen under sengen... Nja, der hadde nok jeg også reagert. Der synes jeg definitivt grensa går og slike bilder bør man brenne når det blir slutt med eksen (ikke når man får ny kjæreste altså, men når det blir slutt).

Gjest handler om respekt

Bilder i album (eller som burde/kunne vært satt i album) som forteller om den tiden man var sammen (julefeiring, ferier, selskaper osv) synes jeg absolutt man skal beholde. Har man barn fra dette forholdet bør bildene stå lett tilgjengelig, hvis ikke kan de kanskje settes litt lenger unna hedersplassen i bokhyllen, men behøver ikke gjemmes på loftet heller..

Brev fra tidligere kjæresten synes jeg godt man kan brenne når forholdet er over, bilder som ikke er i vise-til-familien-kategorien (som bildene du fant under sengen) kan enten gis tilbake til den som er avfotografert, eller brennes (gjelder også hvis begge er avfortograert på bildene).

Det handler om respekt, både for forholdet som var, ekspartner og en eventuell ny partner.

Annonse

At han fremdeles har brev og bilder av henne generelt syns jeg ikke er rart. Hun er jo en del av hans liv og hans historie. Selv om man starter med noe nytt skal man ikke kaste bort alt som har vært.

Kanskje han har glemt at han har disse bildene?

Jeg fant nakenbilder av eksen til samboeren min i en skuff et par måneder etter at jeg hadde flyttet inn hos han. Han hadde helt tydelig glemt disse siden han introduserte skuffen til meg som "bildeskuffen" og vi hadde våre bilder der også.

Etter at jeg fant dem sa jeg til han med et blunk at han kanksje burde ta en opprydding i bildeskuffen sin. Han ble dritflau og bildene forsvant med det samme ;-)

Hvis du ikke alt har gjort det, så ta det opp med han på en diskret måte. Men jeg syns godt du kan forvente at han kvitter seg med bildene når du har gjort han oppmerksom på dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...