Gå til innhold

2 dager for sein menst., 1 blå på testen...?

Anbefalte innlegg

Gjest tvillingmor

Hei

Eg har prøvd å verta gravid att i 2 mnd. no. Eg fødde for litt over eit år sidan, og fekk menstr. att 5 mnd. etter fødselen. Litt etter det fekk eg p-sprøyte, men berre ein gong. Skulle hatt påfyll 12 mars, men valgte å la vær for å bli gravid att. Eg har no hatt 3 regelmessige menstr. med 21 dagars mellomrom. I går tidleg skulle eg hatt den att, men har ennå ikkje fått den. Tok testen i går ettermiddag, men den var negativ. Eg er ikkje stressa eller driv med slanking, så eg kan ikkje skjøna kvifor den er for sein. Har heller ikkje tenkt mykje på om eg er gravid. Kan testen ta feil(clearblue)?

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det finns fortfarande chans, att du skulle kunna vara gravid. Om du har haft en sen ägglossning, kan det ta någon dag till innan testen slår över till positiv. Detta visar sig antagligen snart, om du inte får tillbaka mensen . Ta alltså en ny test annars. Lycka till!

Gjest tvillingmor

Det finns fortfarande chans, att du skulle kunna vara gravid. Om du har haft en sen ägglossning, kan det ta någon dag till innan testen slår över till positiv. Detta visar sig antagligen snart, om du inte får tillbaka mensen . Ta alltså en ny test annars. Lycka till!

Kor lenge bør eg venta då? Da e litt viktig at eg får veta so snart som mulig, for eg må slutta å røykja, men har ikkje motivasjon til det før eg VEIT at eg er gravid. Eg er no 3 dg. for sein.

Kor lenge bør eg venta då? Da e litt viktig at eg får veta so snart som mulig, for eg må slutta å røykja, men har ikkje motivasjon til det før eg VEIT at eg er gravid. Eg er no 3 dg. for sein.

Vil du ta sjansen på at barnet får i seg nikotin, da? Er ikke det motivasjon god nok?

Åsa Prebensen, Jordmor

Ta en ny test om några dagar, då borde den vara positiv om du är gravid. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...