Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vel det som kan kalles en bleiefetish

Bleier ha jeg igrunn brukt fra jeg var liten, var en såkallet sengevæter frem til 13, 14 års alderen..

Siden det har jeg vel hatt en fantasi om bleier :)

Nå er jeg snart 30 år og bleier blir fortsatt brukt..

Er det noe jeg kan gjøre for å få slutt på denne fantasien???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313353-en-fetish/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke bare en fantasi når du faktisk bruker bleier i praksis...

Men hvorfor vil du kvitte deg med denne fetisjen da? Det er jo åpenbart at du liker det og tenner på det selv. Det finnes sikkert behandling for det, men er du ikke redd du mister en viktig del av deg selv?

Som flere her antyder, så kan det godt være at fetisjen er turn-off for de fleste. Men det finnes da også mange som tenner på dette - av begge kjønn. Og selv om en ev. partner ikke nødvendigvis tenner på det selv, så kan det vel være at hun/han kan akseptere at du har det slik og at du koser deg med det. Det finnes nemlig mange mennesker som kan elske en person til tross for deres "rariteter", selv om det kanskje ikke virker slik her inne.

Jeg er gift med en slik, og jeg har de samme odde tilbøyeligheter som deg :) Det siste jeg kunne tenke meg var undertrykke det - da hadde jeg jo ikke vært meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313353-en-fetish/#findComment-2558788
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...