Gå til innhold

På resepten: 3 tabletter daglig.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220178575' post='3946362]

Da jeg gikk på prednisolon, så tok jeg hele dosen om morgenen.

Ja, flere her forteller at det er riktig, så jeg startet med full dose i dag tidlig. Takk :-)

Så får vi bare håpe det gir positive resultater.

Gjest Shira :o)

Ja, flere her forteller at det er riktig, så jeg startet med full dose i dag tidlig. Takk :-)

Så får vi bare håpe det gir positive resultater.

Krysser fingrene for at du får de resultater du ønsker!

Var obs på at du kan bli kjempesulten, og må rett og slett passe på hva du spiser. Jeg spiste og spiste. Jeg hadde 80 mg dose, så det var jo mye.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220186714' post='3946458]

Krysser fingrene for at du får de resultater du ønsker!

Var obs på at du kan bli kjempesulten, og må rett og slett passe på hva du spiser. Jeg spiste og spiste. Jeg hadde 80 mg dose, så det var jo mye.

Takk for tips.

Har ikke kjent noe til sulten, men smertene er betydelig verre nå i ettermiddag enn på flere dager og det var vel ikke akkurat den virkningen jeg var ute etter...

Håper det bare er en tilfeldighet, men det vil vel de nærmeste dagene vise.

Gjest Shira :o)

Takk for tips.

Har ikke kjent noe til sulten, men smertene er betydelig verre nå i ettermiddag enn på flere dager og det var vel ikke akkurat den virkningen jeg var ute etter...

Håper det bare er en tilfeldighet, men det vil vel de nærmeste dagene vise.

Håper det er en tilfeldighet. Jeg ble dårlig av behandlingen, men hos meg var det en siste desperat krampetrekning og forsøke predisolon, så det var litt spesielt.

Sulten kom gradvis hos meg, og jeg kunne spise uante mengder på slutten. Det hjalp vel ikke så mye på at det var i julebordsesongen, og vi var på flere av dem ;o)

Så det kan være lurt og ha det i bakhodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...