Gjest vil helst være anonym idag Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg er gravid, har snart termin, med verdens beste mann. Jeg elsker ham, og han elsker meg - det vet jeg med sikkerhet. MEN i løpet av graviditeten (og noe før jeg ble gravid også) har jeg slitt grusomt med det faktum at kjæresten min allerede har barn. Han har en liten datter, og hun er nydelig. Problemet er at jeg er så utrolig lei meg fordi han allerede har vært gjennom dette - det er liksom ikke så spesielt for ham som det er for meg. Han har jo vært med på alt før, hvorfor skal dette ha noe å si? I tillegg har han en del bilder av eksen mens hun var gravid - det er vondt for meg å se at han har hatt det fint sammen med en annen , på samme måte som han har med meg. Og jeg er så utrolig redd for at dette skal ødelegge hele denne fantastiske opplevelsen for meg, for oss. Jeg føler meg bare så utrolig ensom midt oppe i noe som vi burde være to om. Det er ikke veldig lenge siden de var sammen, så det er på en måte naturlig at han fortsatt har henne "i systemet". Han bruker for eksempel aldri pcen sin, så derfor er det for meg ikke så rart at han ikke har slettet bilder av henne. Men hvorfor gjør han det ikke når han vet at det plager meg? Tar han ikke smerten min alvorlig? I tillegg har han ved flere anledninger blandet navnene våre - jeg VET at det bare er en bagatell, men i tillegg til det andre, så er det ikke så enkelt. Hvordan klarer egentlig alle andre dette - det er jo så utrolig mange som har barn fra før, og jeg har ikke tidligere hørt om noen som sliter så mye som meg. Jeg holder virkelig på å bli gal. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313368-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg har inntrykk av at svæt mange gravide kvinner føler seg litt "alene" om svangerskapet. De lever med dette livet i magen døgnet rundt. For mannen kan hele greia virke litt "fjernt" og det går kanskje ikke helt opp for ham før han holder babyen i armene sine ;-) Det er mulig du tenker at dette er et problem som er spesielt for dere fordi han er pappa fra før, men jeg tipper du ville kjent litt på det samme uansett... Jeg har tre barn og jeg var redd for at andre og tredje svangerskap og barn ikke ville bli så spennende som første, men det ble det faktisk Alle tre graviditetene var veldig spennende Jeg står på farta her og kan ikke skrive noe mer, men håper du får litt å tenke på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313368-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-2557408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Min samboer har et samboerskap bak seg før han ble sammen med meg. Jeg kjenner eksen hans - hun er alle tiders. Han elsket henne svært høyt. Så høyt at han nesten gikk istykker da det ble slutt. Men det var da. Nå elsker han meg. Slik er det nok for kjæresten din også. Dette svangerskapet er helt spesielt for ham fordi det er kvinnen han skal dele resten av livet med som bærer barnet hans. Du er enda finere enn eksen hans veitu - er jo derfor han er med deg og ikke med henne. Og at han ikke gir etter for at du har behov for å slette fortiden hans i en viss grad er greit det. Han har jo ikke bildet av eksen på nattbordet akkurat. Be ham vise forståelse for at du er sjalu nå når du er gravid, og gled deg heller over at du har en flott mann som vil være sammen med akkurat deg og ingen andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313368-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-2557413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.