Gå til innhold

Polypp i endetarmsåpningen

Anbefalte innlegg

Gjest man.utd

Hei, Jeg er en gutt i midten av 30 årene. For ca. 2 år siden begynte det å vokse det jeg tror er en polypp fra endetarmen, nå ca 1 cm lang. Er dette en indikasjon på kreft? Og bør jeg evt. oppsøke lege? Dersom sannsynligheten for kreft er veldig liten unngår jeg helst legebesøk. Etter hva jeg har lest er det ingen andre symptomer på kreft. Vil en polypp kunne forsvinne av seg selv eller må den opereres bort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313382-polypp-i-endetarms%C3%A5pningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Forundret dame

Dette høres mest sannsynlig ut som en hemmoroide. De kan fylles med væske og kjennes som en kul. Men hvorfor i all verden har du ikke gått til legen. De har sett mange romper og endetarmsåpninger før, og din er vel ikke så annerledes enn alle andres. Er det dessuten en hemmoroide du har må den fjernes kirurgisk, FØR det går hull på den og den begynner å blø. DA kan du få kjempeproblemer med bl.a infeksjoner o.l

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...