Gjest kiiine Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg har nå vært singel i 3 uker. Plutselig en dag fortalte han meg at han ikke ville være i et forhold mer, etter 4 år sammen. Han er 22 og jeg er 19. Det var en forferdelig beskjed og få, og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tingen her jeg syns er rart er at han vil fortsatt treffe meg, vi møtes noen ganger for og se på film, slike ting vi gjorde da vi var sammen. Jeg ligger fortsatt på armen hans og holder han i hånda. Har også hatt sex to ganger etter bruddet. Det gir meg selfølgelig forhåpninger, men jeg vet også at det ikke trenger og være det. Så jeg har på en måte forberedt meg på at det en dag kanskje ikke vil være sånn. Men vanligvis er det vel mest vanlig og bryte kontakten helt? Jeg forstår ikke hvorfor han fortsatt vil møte meg, og for og si en ting så går det ikke bare på sex. Vi kan møtes uten og sex også. Han forteller meg at han ikke vil gi meg forhåpninger, så jeg prøver og la vær og tenke tanken.. Men innerst inne er det noe som sier meg at han egentlig ikke er ferdig med meg. Forholdet i begynnelsen var veldig sånn at jeg ble sjalu på vennene hans da han skulle finne på ting med di osv. Han forklarte meg gang på gang at det måtte jeg slutte med, noe jeg egentlig kanskje ikke gjorde. Jeg har innsett nå at vi begge er unge og at det er helt vanlig og ha et sosialt liv med venner utenfor kjæresten, Vi har også bodd sammen for en liten stund siden, men måtte flytte hjem til hver våre foreldre grunnet dårlig økonomi. Dette gjorde selvsagt at jeg så han mindre, men det gjore meg ingenting for det ble bare mer spennende og se han igjen etter 1 eller to dager. Det gikk ikke lenge etterpå før han gjorde det slutt med meg. Jeg lurer rett og slett på om han kanskje fikk smaken på hvordan det var og henge med vennene sine igjen etc.Eller rett og slett singellivet. Hvor ingen ringer og spør hvor han er osv. Han har nå vært og linket hos disse vennene sine helt siden det ble slutt siden alle har hatt ferie osv. Men i morgen søndag skal han hjem da de fleste begynner på jobb/ skole igjen på mandag. Det vil si at han får mindre ting og gjøre og kan kanskje sette seg ned og tenke på at han savner meg også... Hva tror du? Tror du det finnes håp her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313390-hvorfor-gj%C3%B8r-han-s%C3%A5nn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Dessverre, ikke så lenge han vet du er tilgjengelig og venter og håper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313390-hvorfor-gj%C3%B8r-han-s%C3%A5nn/#findComment-2557568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei. Dere var svært unge da dere ble sammen. Så jeg tror at det du opplever er ganske vanlig blant så unge par. De færreste forblir jo sammen med "ungdomskjæresten" sin livet ut. Man utvikler seg jo mye i tenårene. Man møter mange nye mennesker og gjør mange nye erfaringer og valg før man blir moden nok til å finne seg selv, vite hva man vil, og slå seg til ro. Av den grunn har mange ungdomsforhold en litt "begrenset levetid" før forandringer i omstendighetene, eller i følelelsene, gjør av man glir fra hverandre. Kjæresten din er sikkert fortsatt glad i deg og vil derfor fortsatt tilbringe litt tid med deg. Men han føler nok samtidig at han vil gjøre andre prioriteringer. Og kanskje følelsene hans for deg har blitt mere vennskapelige? Hvis man skilles som venner, og det ikke er nye partnere inne i bildet, så er det slett ikke uvanlig at ekskjærester både omgåes og har sex, også etter bruddet. Han er ihvertfall ærlig mot deg og sier at han ikke kan love noe videre forhold mellom dere. Så da blir det igrunnen opp til deg, om du vil ha det du kan få fra ham, eller om du vil kutte kontakten og prøve å legge forholdet bak deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313390-hvorfor-gj%C3%B8r-han-s%C3%A5nn/#findComment-2558146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dette er mine råd Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mitt råd er å fortsette livet ditt uten å bli holdt på gress av eksen din. Ikke ha sex med han eller ligg på armen hans. Det vekker bare følelser som ligger der fra gammelt av og gjør alt vanskelig. Du var veldig ung da du ble sammen med han. Du kan kanskje ikke forestille deg å være med andre enn han siden han var din første "store kjærlighet". Men du er ung, og gir du deg litt tid og tenker på deg selv, så vil du få det bedre. Og du vil forelske deg igjen i en annen. Men da bør du nok kutte en del kontakten med han. Også vennskapelig. Start på noe nytt - begynn å trene, meld deg på klubb, dra ut sammen med venner som er bare dine... osv. Gå videre med livet, utdanning og jobb. Tenk på deg selv og ikke vri hjernen din for hvordan å få han tilbake. Du ønsker å ha en som VIRKELIG vil ha deg. Ikke en som har deg på gress og sikkert holder på med andre. klemmer deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313390-hvorfor-gj%C3%B8r-han-s%C3%A5nn/#findComment-2559112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.