Gå til innhold

Gidder ikke møte noen på den måten igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Missi27

Møtte en mann via nettet.Vi har snakket sammen hver dag i en måned og i går møttes vi for første gang.Det var nok ikke lurt men jeg ble veldig betatt av han og vi hadde sex...nå sier han at det føles feil,kjemien ikke er som den skal osv..så han vil ikke møtes flere ganger.Burde han ikke latt vær å ha sex med meg da?hadde sex rett før jeg skulle hjem også så han hadde nok gjort opp sin mening innen da.....er bare så skuffet..jeg føler meg kjempedum som hadde sex med han men det føltes liksom ikke som ett one night stand siden vi hadde snakket så mye på forhånd....Tror dere at han bare var ute etter sex eller tror dere han innså etter at jeg var gått at vi ikke kunne passe sammen?kan noen si noe lurt til meg,for jeg blir gal...

Fortsetter under...

Gjest ta det litt med ro neste gang.

Han ville vel teste om dere passet sammen i senga også da, noe dere i hans øyne kanskje ikke gjorde.

Dumt å ha sex "så tidlig", nå har du sikkert lært på dette. For akkurat det å møtes via nettet blir jo mer og mer vanlig idag. Kjenner to ektepar som møttes via nettet, de har det kjempebra sammen de.

Gjest full treff på nett

Selv traff jeg min mann på nettet. Vi er i dag gift og jeg kan bare si at jeg har aldri hatt det så bra noen gang. Men om det var sexen eller noe annet som gjorde at det ikke klaffet fror deg er vanskelig å si.

Selv hadde jeg noen "mislykkede" dates før drømmemannen dukket opp. Ofte er det jo slik at når man har snakket sammen lenge før man treffes så føler man jo at man kjenner hverandre veldig godt, men det er noe annet å se hverandre "live". Det er som med venner, man kjenner hverandre ut og inn, men kan ikke tenke seg å ha sex med dem. Sånn blir det nok ofte med netvenner også, tror jeg. Man blir nok kanskje revet litt med der og da, men etterpå kan det nok føles "feil". Og det er nok det som kanskje har skjedd her. Fortsett å treff nye venner på nett, men vær litt mer tilbakeholden neste gang du evt. skal treffe noen. Er det noe å satse på så skader ikke det å vente litt før man er sikrere på hverandre, og at det skal føles riktig for begge parter, og ikke som en tabbe. Fortsett å let. Drømmemannen er nok der ute ett eller annet sted.

Gjest Datedate.

Selv om det føles riktig der og da, kan det ofte være lurt å klare å vente.....en god ting er verdt og vente på, og akkurat sex, ja det blir faktisk bedre mener jeg, dersom man er skikkelig forelsket og tennt.

Synes ikke du skal si at det var pga nettet, slike ting skjer etter en bytur også.

Var på nettdate i går jeg også, og han var skikkelig bra, føles helt riktig. Men da tre timer var gått (jeg kunne vært med ham hele dagen jeg...!) Kjørte han meg hjem igjen, og vi har avtalt ny date snart. Overraskelse på en eller annen spiseplass.

Vel. Poenget mitt er at, jeg kan også bli fristet til å "hoppe i det" med en gang, men det er ikke alltid like lurt. Selv om man føler man kjenner en person etter en flott date, gjør man sjelden det.

Ønsker deg lykke til videre. Slikk sårene dine, og kom deg opp på hesten igjen.

Gjest Lykken står den kjekke bi...

Selv om det føles riktig der og da, kan det ofte være lurt å klare å vente.....en god ting er verdt og vente på, og akkurat sex, ja det blir faktisk bedre mener jeg, dersom man er skikkelig forelsket og tennt.

Synes ikke du skal si at det var pga nettet, slike ting skjer etter en bytur også.

Var på nettdate i går jeg også, og han var skikkelig bra, føles helt riktig. Men da tre timer var gått (jeg kunne vært med ham hele dagen jeg...!) Kjørte han meg hjem igjen, og vi har avtalt ny date snart. Overraskelse på en eller annen spiseplass.

Vel. Poenget mitt er at, jeg kan også bli fristet til å "hoppe i det" med en gang, men det er ikke alltid like lurt. Selv om man føler man kjenner en person etter en flott date, gjør man sjelden det.

Ønsker deg lykke til videre. Slikk sårene dine, og kom deg opp på hesten igjen.

Lurer på hvilket nettsted dere treffer drømmemannen, jeg da. Det er jo et utall av dem der ute....

Gjest Noen menn...

Helt klart greit å vente med sexen i disse dager, av flere grunner.

Men du, spist er spist, du er ikke et dårligere menneske eller mindre verdt selv om du har "gitt ut et nr." så kom deg forbi dette her og begynn på friskt mot.

Kanskje fant han ut så sent at dere ikke hadde kjemi, kanskje hadde han ting i bakhodet hele tiden, det er ikke godt å vite. Men spist er spist, gi slipp på han og gå videre.

Annonse

Sånt kan dessverre skje, uansett av hvordan man møtes.

Men gjort er gjort og spist er spist, ikke la deg knekke av dette, men se fremover. Dersom det du ønsker er en fast kjæreste, kan det kanskje være lurt å ta det litt roligere neste gang, så du slipper samme smellen en gang til. Sier ikke at han du traff nødvendigvis var slik, men det er mange som bruker nettdates først og fremst for å få sex.

Men jeg har også et (nå gift) vennepar som traff hverandre over nettet - og hadde sex en time etter at de traff hverandre - så det går an det også :-).

AneM1365380603

Sånt kan dessverre skje, uansett av hvordan man møtes.

Men gjort er gjort og spist er spist, ikke la deg knekke av dette, men se fremover. Dersom det du ønsker er en fast kjæreste, kan det kanskje være lurt å ta det litt roligere neste gang, så du slipper samme smellen en gang til. Sier ikke at han du traff nødvendigvis var slik, men det er mange som bruker nettdates først og fremst for å få sex.

Men jeg har også et (nå gift) vennepar som traff hverandre over nettet - og hadde sex en time etter at de traff hverandre - så det går an det også :-).

''Men jeg har også et (nå gift) vennepar som traff hverandre over nettet - og hadde sex en time etter at de traff hverandre - så det går an det også :-).''

*Fnis* ;o)

AneM1365380603

Øh, ordla jeg meg feil? ;)

''Øh, ordla jeg meg feil? ;)''

Nei, så absolutt ikke. Det var innholdet som var komisk. Jeg er litt trøtt i trynet her, men det du skreiv fikk meg til å le litt. 1 time... Der har det ikke vært mye snikksnakk ;)

Denne episoden skal du bare legge bak deg.

Du har hverken gjort noe galt eller spesielt dumt. Du har bare vært uheldig!

De fleste av oss har opplevd noe lignende en eller flere ganger, enten man har møttes på nettet, på byn eller på andre måter.

Ikke kast bort energi på å filosofere over om han hadde planlagt dette eller utnyttet deg med vilje. Det er egentlig uvesentlig sålenge du ikke kommer til å treffe denne mannen igjen.

Tenk på episoden som en opplevelse du også hadde glede av der og da, og som nå har gjort deg en erfaring rikere.

Forhåpentligvis har du bedre lykke neste gang!

''Øh, ordla jeg meg feil? ;)''

Nei, så absolutt ikke. Det var innholdet som var komisk. Jeg er litt trøtt i trynet her, men det du skreiv fikk meg til å le litt. 1 time... Der har det ikke vært mye snikksnakk ;)

Hehe, nei, det var visst temmelig rett på sak. Hva slags kontakt de hadde hatt på e-post som evt. bygget opp mot dette vet jeg ikke. Men nå har de vært sammen i over fem år :).

Annonse

Gjest Datedate.

Lurer på hvilket nettsted dere treffer drømmemannen, jeg da. Det er jo et utall av dem der ute....

Q500. Jeg kjenner flere som har møtt sin partner der, og som er sammen i dag.

Den relasjonstesten er helt fabelaktig! Veldig god predikator mener jeg...etter en date....! ;-)

Jeg har skrevet med en del, og fått fire date forespørsler, men det var en som skillte seg ut, og vi har mailet i noen måneder nå. Og det var (foreløpig) full klaff for begge tror jeg, i følge de meldingene jeg får.

:-)

Lykke til, hvis du bestemmer deg for å prøve!

Kanskje han ikke synes sexen fungerte særlig bra? Eller så er han bare en drittsekk som utnytta deg fordi han så en mulighet til å få seg noe..

Ikke bruk mer tid på han, kom deg videre. Og til neste gang så bør du kanskje vente med sex hvis du føler deg utnytta hvis det ikke blir noe mer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...