Gå til innhold

P-pilleproblemer i Hellas,trenger svar fort..

Anbefalte innlegg

Gjest Kamika

Sitter i Hellas, og og har vert her i 5 dager. Det som hendte var at jeg glemte en av p-pillene mine (trionetta) , en av de siste (lysebrune) vet at jeg maa brukeekstra prevensjon (er her med typen) men det er bare det at jeg har ogsaa begynnt aa blo. Hvorfor? Hvor lenge vil det vare? Jeg har bare fortsatt med pillene som vanlig naa, selv om at det ble veldig hulter i bulter disse to dagene. Hva skal jeg gjoore? Hvor lenge vil jeg bloo? Skal jeg bare fortsette paa pillene? Haaper jeg kan faa svar snart da dette er veldig VELDIG irriterende...

Hilsen

Fortsetter under...

Gjest Kamka

Hvis man glemmer en pille vil det ofte kunne sette mensen igang. Jeg foreslår at du kutter ut de siste og begynner på et nytt brett. Så trenger du ikke annen prevensjon.

Mener du at jeg skal begynne pa et nytt brett f.eks i morra og ikke vente til neste normale mens? Har sluttet aa blo no. Normalt? Tusen takk .

Gjest Mette Moen, gynekolog

Mener du at jeg skal begynne pa et nytt brett f.eks i morra og ikke vente til neste normale mens? Har sluttet aa blo no. Normalt? Tusen takk .

Det er vanskelig å gi deg råd når du gir så upresise opplysninger:

-Presis nr. tablett du glemte

-Hvor lenge du glemte den

-Hvilken dag det var

-Hvor mange tabletter du har igjen på brettet

-Om du har store hvite juksepiller på ditt brett (28 dagers pakning)

Derfor synes jeg det er best at du starter på nytt brett med aktive piller med en gang for å sikre deg fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...