Gjest Stopper det aldri? Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg starter snart på min 7 uke med småblødning/brunaktig utflod. Det er ikke så mye, kommer på papiret når jeg har vært på do, og må noen gang bruke truseinnlegg. Går på minipillen Cerazette og vet at det kan bli noen uregelmessigheter med den, men 7 uker??? Jeg har gått på denne pillen nå i 9 mnd, så det er ikke snakk om tilpassninger i startfasen heller, og lurer kanskje på om det kan være noe annet galt? Det lukter ikke noe spesiellt og har ingen andre symptomer bortsett fra å være veldig trøtt om dagen. (Skylder på langvarig regn og grått vær ute) Har ikke hatt vanlig mens siden jeg startet på pillen, kun hatt småblødninger i ca 10-14 dager ca hver 7-8 uke. Noen andre som har opplevd småblødninger i 7 uker? Burde jeg gått til legen og fått en sjekk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313438-langvarig-sm%C3%A5bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.