Gjest endeligbileier Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Sukk..jeg har endele fått råd til å kjøpe meg en gammel bil, men tiden som dårlig betaler innhenter meg stadig. Har prøvd å søke på nettet etter en grei bilforsikring men blir stadig møtt med "vi kredittester alle" eller "ingen betalingsanmerkninger". Her kommer ikke jeg igjennom nåløyet selv om jeg per i dag har orden på økonomien. Hva gjør jeg? Jeg har ingen forsikringer andre steder. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Sørg for å få alle betalingsanmerkninger slettet. Når inkassoesaken er betalt, skal anmrekningen slettes. Hilsen 0 Siter
Gjest endeligbileier Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Sørg for å få alle betalingsanmerkninger slettet. Når inkassoesaken er betalt, skal anmrekningen slettes. Hilsen Ja det hadde vært det beste selvsagt. Men en betalingsanmerkning blir stående i 3år. Selv om den er oppgjort- 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Ja det hadde vært det beste selvsagt. Men en betalingsanmerkning blir stående i 3år. Selv om den er oppgjort- Nei betalingsanmerkninger skal slettes, når de er oppgjort. Hilsen 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Prøv Gjendsidige.Jeg fikk der selv om jeg hadde anmerking på den tiden 0 Siter
Elis31 Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Nei betalingsanmerkninger skal slettes, når de er oppgjort. Hilsen Det har jeg også hørt 0 Siter
Platina Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Ja det hadde vært det beste selvsagt. Men en betalingsanmerkning blir stående i 3år. Selv om den er oppgjort- Det stemmer det de andre her sier. Dersom du har gjort opp kan du bare ringe kreditor og få dem til å slette betalingsanmerkningen. Det skal de gjøre om du ikke varsler også, men tar da gjerne litt lengre tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.