Gå til innhold

40 år eldre enn meg, og vi er begge opptatt...

Anbefalte innlegg

Jeg har et aldri så lite dilemma... For et par år siden møtte jeg en mann som er ca.40 år eldre enn meg. Vi er begge i hvert vårt godt etablerte forhold, men vi utviklet raskt ganske gode følelser for hverandre.

Vi har møttes jevnlig, og hatt det veldig fint sammen. Vi har ikke hatt samleie, men vi har kysset og sittet tett inntil hverandre for å si det sånn.

Nå lurer vi begge på hva vi skal gjøre. Begge føler vi at vi har lyst til mer, vi vil være mer sammen, og vi vil gjerne ha lov til å være sammen. Sånn det er nå er det veldig på kanten. Både min samboer og min venns kjæreste vet om vårt "vennskapsforhold" og ingen av dem er veldig begeistret for det.

Hva skal vi gjøre? Vi vet jo at vi vil møte mange problemer i og med at det er 40 år mellom oss. Men allikevel føles dette så riktig og godt.

Jeg har fremdeles den sterke gode følelsen for min samboer, men noe må da være galt når jeg kan føle så sterkt for en annen også... Eller er dette bare en ellevill "forelskelse" som vil gå over??

Jeg trenger råd og tanker om hva vi skal gjøre....

Fortsetter under...

Det blir vel det samme med dere som med hvem som helst annen.

Har vi respekt for andre så lar vi ikke dem få oppleve våre skitnerier, som jeg iallefall mener utroskap er.

Derfor bør dere gjøre hva hvem som helst andre burde i slike tilfeller, kutt bånd med partneren eller slutt å leke med ilden.

Alder har ingen ting med dette å gjøre.

Gjest ekkelt hele greia.

Skal dere ligge med hverandre så må alle forhold avsluttes først. Det går ikke ann å fortsette som nå.

Når det er sagt så synes jeg det er ekkelt med 40 års forskjell i alder! Du er 20 og han er 60 år??! Æsj..Tenk om 10 år når han ikke får den opp engang..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...