Gjest ja takk begge deler! Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva legger dere mest på i starten av et forhold? Er det størst sjanse for at et vennskap kan utvikle seg til et varig forhold, eller er det når to personer virkelig finner kjemien toene? Jeg har møtt en fyr jeg er voldsomt besatt av, ingen har klart å påvirke meg slik han har, aldri har noen fått meg til å tenne så voldsomt, og det er begge veier. Så har jeg en annen fyr, snill rolig, som kunne gitt meg en trygg fremtid, en skikkelig stødig klippe, jeg bryr meg om han, men det er ikke noe begjær her, jeg tenker ikke på at jeg har lyst å ha sex med han på samme måte som den andre. Jeg tror ikke jeg kommer til å møte en mann som er kombinasjon av disse, selv om det hadde vært løsningen, og jeg føler virkelig at det begjæret jeg føler for nummer en hindrer meg i å gå videre i livet mitt. Jeg kan holde meg unna, men tankene kverner, jeg drømmer og lengter, vi møtes med innimellom, det er ikke til å unngå. Men det seksuelle er ikke nok til at vi har gjort noe seriøst ut av det, til det er vi alt for forskjellige, det kommer hverdager også, sex er jo ikke alt! Jeg blir gal av dette her, jeg kunne aldri spilt på to hester samtidig og sliter med alle de koselige meldingene jeg får av nummer to, og alle de sexy meldingene jeg får av nummer en. Nummer to vet at jeg treffer nummer en, så han kunne tatt avstand og ikke kontaktet meg mer, men han sier han vil vente, om det ikke blir til noe mer er han der for meg, og jeg har ikke hjerte til å si at han skal slutte å bry se, men jeg har sagt at han kan prøve å finne seg en annen jente, men det er meg han vil ha sier han og kunne aldri blitt glad i en annen. Vurdere å flytta langt av sted bort fra begge, for de kommer seg jo heller ikke videre, men synes det er litt drastisk å forlate hjembyen min bare for en mann. Så hvor mange baserte på et forhold bygget på sex og hvor mange starte på det vennskapelige plan? Nysgjerrig jeg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313527-seksuell-tiltrekning-eller-vennskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Min erfaring av hva jeg har sett opp i gjennom årene er at et forhold basert på kun sex vil aldri fungere, det blir ofte turbulente forhold, mye til og fra og mye frustrasjon. Det hadde ikke jeg satset på, det må noe mer til. Da tror jeg nok det er større sjans for at det vil fungere med en annen type, men det må jo være seksuell tenning der også, hvis ikke vil det heller ikke fungere. Jeg har mer tro på å klare å lære opp en til å få bedre sex enn å lære en opp til å tilpasse seg ellers i andre sammenhenger. Ikke lett dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313527-seksuell-tiltrekning-eller-vennskap/#findComment-2558716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kanskje ingen av dem er "den rette"? Da jeg traff mannen min så hadde vi en utrolig god kjemi OG tiltrekning så og si fra dag en. Vi trivdes kjempegodt i lag som venner - men samtidig var det seksuelle der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313527-seksuell-tiltrekning-eller-vennskap/#findComment-2560178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.