Gå til innhold

Liker ikke denne følelsen

Anbefalte innlegg

Gjest saraamalie26

Ser det skrives en del om nettdating, og jeg hadde også i helgen min første erfaring...møtte en mann på en annen side av landet enn der jeg bor. Vi hadde det veldig koselig og endte opp med å ha sex.Snakket ikke om noe videre, var som en helge date og jeg turde ikke spørre om hva han tenkte og følte om oss..synest han virket veldig stille siste dagen men han sa at han håpte vi kunne sees igjen snart på søndagen da jeg reiste...har ingen erfaring med nett dating men ettersom jeg forstår at mange bruker det til å få sex begynner jeg også å lure..Han er innlogget på datingsiden vi møttes på tusen ganger om dagen(ja jeg sjekker uinlogget) mens jeg ikke har hatt behov for det etter at jeg ble kjendt med han...er veldig betatt av han...

Hva gjør jeg da?spør han rett ut, eller venter å ser om han tar intiativ til ett nytt møte?hatet den følelsen av å reise fra en man likte veldig godt når det kanskje ikke blir noe mer..neste gang får det bli over en kaffe og ikke en helg tror jeg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313590-liker-ikke-denne-f%C3%B8lelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Regelen er; aldri noe mer enn kaffe på første date! :)

Da slipper du å lide deg gjennom en hel middag (eller ennå verre; helg!) om det ikke er helt bra.

Og; du har ingenting å tape på å ringe. Om han ikke vil treffe deg hadde han jo ikke ringt uansett, ergo ikke noe tap - og om han vil treffe deg, så er det jo hvertfall ikke noe tap :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...