Gå til innhold

Hjelp...kviseutbrudd på ryggen!Hva gjør jeg??

Anbefalte innlegg

Har aldri vært plaget av kviser på ryggen, men nå har jeg fått ett gigantisk utbrudd.Kviser og hvite nupper som klør over nesten hele ryggen.Hva gjør jeg??Kan ikke komme på noen årsak bortsett fra at jeg sluttet på p-piller for en tid tilbake.Mulig det er en sammenheng.Jeg kan ikke gå til legen og få tetrecykliner da vi prøver og bli gravide (tetracykliner kan ikke brukes ved graviditet)Er det andre ting?? Drar til Tallin på fredag på spa og det frister dårlig når ryggen ser ut som en kjøttkake.Tenkte jeg skulle legge meg i solarium for har hørt at dette kan hjelpe.Noen erfaringer?

Fortsetter under...

Det finnes mye på resept som er effektivt (og kan brukes under graviditet), men om det fjrener utbruddet på en uke er lite trolig.. legen kan skrive ut resept på dalacin, skinoren eller noe annet som er greit å bruke når man er gravid.

Jeg ville gått til legen på mandag, fått resept og gått til hudpleier en gang eller to før du reiste for å se om hun kan roe det noe ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...