Gå til innhold

Tiltrukket av mye penere jente

Anbefalte innlegg

Gjest slutt å spamme
Skrevet

Spamming? Hva har du røyka?

Hei SMIR så beleilig at du var her også da.

I dag har jeg røyka torskehoder i ovnen, mulig bieffekt der ja... Prøver å lage noe afrikansk inspirert mat vettu... Ekke lett det...

Skrevet

Haha, nei takk, jeg er ikke suicidal.

Nei, for du var ikke Todd?

Gjest slutt å spamme
Skrevet

hehehe

ferska...

ikke sant SModd:)

Skrevet

Det er ikke noe problem. Hun er bare så vakker at jeg ikke klarte å holde tilbake min begeistring. =)

Halla Todd! ;-)

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Alle vet at Todd er SMIR baklengs, hvis du vrir og snur og vender på bokstava.

Gjest spinnville bråkebøtte
Skrevet

Har dysleksi jeg også ((

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Jeg hadde forresten satt umåtelig pris på om folk bare kunne vente med spørsmåla til slutt, og samle dem opp i ei dåse, i stedet for å la dem rene ut av seg som ei slimete, tuberkuløs møkkakjerring.

:)

Gjest fy på deg da
Skrevet

Er du tiltrukket av ei som er mye penere enn deg? Hun en 9'er og du en 3'er?

Eller er du tiltrukket av en som er mye penere enn den du allerede er sammen med - og du vurderer å vrake henne til fordel for hun som er penere? I så fall - fy på deg!

Gjest Valnøtt
Skrevet

Hun er minst 10... og jeg er 1. =P

Pssst - du må ikke rote med nickene dine veitu - du startet tråden under todd og fortsatte som smir.... ;-)

Skrevet

Ja, det ser jeg jo:-)

Skrevet

Jeg hadde forresten satt umåtelig pris på om folk bare kunne vente med spørsmåla til slutt, og samle dem opp i ei dåse, i stedet for å la dem rene ut av seg som ei slimete, tuberkuløs møkkakjerring.

Haha :-D

Skrevet

Altså det slår aldri feil, i hver eneste gruppe erre alltid noen som skal drive å lage kvælm ;)

Skrevet

Altså det slår aldri feil, i hver eneste gruppe erre alltid noen som skal drive å lage kvælm ;)

Nettopp. ;)

Skrevet

Jeg er ikke "Jølsen" da vettu.

Mulig jeg fortsatt lager kvalm, men ikke på linje med Jølsen.

Du skrev jo det i en annen tråd?

Forøvrig, kommentaren min til flyfly handlet ikke om deg eller noen på dol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...